Gå til innhold

Hva ER poenget med hen-opplegget inne på dette forumet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har folk blitt så hysteriske når det kommer til å skjerme barn mot eksponering i sosiale medier at man har begynt å anonymisere kjønn på et allerede anonymt forum? Tror du seriøst at noen skal finne ut hvem du er viss du skriver hun eller han? Folk bare: «hei. Babyen min er så var for lyd. Hen tåler ingenting. Hva kan jeg gjøre?» Hvordan skulle noen kunne identifisere deg ut i fra så generell informasjon? Eller mener dere faktisk hen som i at dere ikke vil tillegge babyen et kjønn før den er gammel nok til å velge selv? 

Anonymkode: f2ae0...7ff

• Liker 16
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Here we go again... 

Anonymkode: eef1a...678

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi folk blir så hysteriske når de ser det, og det er jo litt gøy.

Anonymkode: aee29...188

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har folk blitt så hysteriske når det kommer til å skjerme barn mot eksponering i sosiale medier at man har begynt å anonymisere kjønn på et allerede anonymt forum? Tror du seriøst at noen skal finne ut hvem du er viss du skriver hun eller han? Folk bare: «hei. Babyen min er så var for lyd. Hen tåler ingenting. Hva kan jeg gjøre?» Hvordan skulle noen kunne identifisere deg ut i fra så generell informasjon? Eller mener dere faktisk hen som i at dere ikke vil tillegge babyen et kjønn før den er gammel nok til å velge selv? 

Hvis man ikke er anonym, kan man lett identifisere personer basert på ulike historier på forumet. Utover det, selv når du er anonym legger du igjen spor :) 

Anonymkode: 10382...181

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg i at det er skikkelig teit å skrive "hen" TS. 

Jeg har en tendens til å hoppe over innlegg med "hen", bare fordi det "klør i magen" av det ordet. 

Anonymkode: 8def1...8b8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt enig med deg i at det er skikkelig teit å skrive "hen" TS. 

Jeg har en tendens til å hoppe over innlegg med "hen", bare fordi det "klør i magen" av det ordet. 

Du har hysteri i magen din.

Anonymkode: 54128...5e1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har hysteri i magen din.

Anonymkode: 54128...5e1

Ja, jeg får vel gå og få operert bort livmoren tenker jeg, så slutter jeg nok å være hysterisk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er lettere å skrive hen enn det er å skrive h*n, han eller hun, vedkommende, osv.  Å irritere seg over dette, er bare enda en effektiv måte å plage seg selv på.

Anonymkode: 058a3...1b5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hen irriterer meg også. Hen, hen, hen. The wise little hen. Man gjør ikke ungen sin eller seg selv mer anonym selv om man skriver hen. Er det spesielt nok blir man gjenkjent uansett og i motsatt fall, ingen finner ut hvem ungen din er om du skriver hun eller han i stedet for "hen spytter grøten i trynet på meg". Men hen er tydeligvis trendy å bruke. 

Anonymkode: 955b2...0a3

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg syns egentlig det er litt gøy med hvor hysteriske enkelte blir når man bruker det. 😂  
Jeg bruker hen hvis jeg ikke skriver om personer der jeg ikke vet om det er en dame eller mann, eller hvis kjønn ikke er viktig. 

Endret av Chiyo
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det er lettere å skrive hen enn det er å skrive h*n, han eller hun, vedkommende, osv.  Å irritere seg over dette, er bare enda en effektiv måte å plage seg selv på.

Anonymkode: 058a3...1b5

n, d s i

Anonymkode: fd3c8...909

Skrevet

Ordet Hen skulle aldri vært godtatt som ord. Det finnes bare tre kjønn. Hun, han og intetkjønn. Det sistnevnte er det veldig få som er. Han eller hun bestemmes av kjønnsorganet, eller hva personen selv identifiserer seg selv med. Feks en som er er født i feil kropp (født jente), men som ønsker å være gutt = Han.

Hen er ikke noe kjønn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Uansett grunn, noe av det dummeste jeg leser. Enten han eller hun!

Anonymkode: a00e7...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Hen meg midt i rævva. Ingen kjenner igjen ungen din uansett om du skriver hun eller han. 

Anonymkode: 821dc...952

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor hen brukes når en vet hvilket kjønn barnet har, og tenker at det utgjør veldig lite hvis tanken er å anonymisere. Men jeg irriterer meg ikke over det. 

Jeg har til nå alltid skrevet "han eller hun" fordi jeg ser hvor mye noen har imot hen. Men i mine øyne er det et lite hakk mer praktisk å skrive hen hvis en skal svare på et innlegg her inne og ikke vet om TS sitt barn er gutt eller jente. 

Anonymkode: e0aa3...bda

• Liker 2
Skrevet

Hvor har du sett det hen?

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (Akkurat nå):

Hvor har du sett det hen?

🐔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hopper glatt over alle innlegg med hen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett troll som skriver hen

Anonymkode: fba85...45b

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner heller ikke hvorfor hen brukes når en vet hvilket kjønn barnet har, og tenker at det utgjør veldig lite hvis tanken er å anonymisere. Men jeg irriterer meg ikke over det. 

Jeg har til nå alltid skrevet "han eller hun" fordi jeg ser hvor mye noen har imot hen. Men i mine øyne er det et lite hakk mer praktisk å skrive hen hvis en skal svare på et innlegg her inne og ikke vet om TS sitt barn er gutt eller jente. 

Anonymkode: e0aa3...bda

Det kan også være en grunn. På samme måte noen skriver partner fremfor han eller hun, om ektefeller. 

Anonymkode: 10382...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...