AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #61 Del Skrevet 14. januar 2024 Helt topp med sånne forbruksting som man slipper å lagre i årevis. Jeg fikk noen i år med et skikkelig kult og morsomt motiv på og jeg vet hun som kjøpte dem gjorde det fordi hun visste jeg kom til å digge motivet. Jeg ble veldig glad for de og slipper å rydde plass i et skap til en eller annen ting jeg hverken har plass til eller bruk for. Anonymkode: 69b72...54a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #62 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 21.00): Dette er ikke et klageinnlegg på gaver. Jeg er takknemlig for alle som vil gi meg gave til jul og syns det er koselig, men jeg blir litt stuss fordi jeg har flere ganger opplevd at noen gir servietter med julemotiv i julegave i tillegg til noe annet smått. Jeg setter pris på alle gaver og serviettene har vært fine, men de blir alltid en slags klein stillhet på julekvelden når jeg åpner gave og de andre ser at jeg har fått servietter. I år var det noen som sa «Ja… du får servietter du.» Hvor vanlig er dette? Anonymkode: 5e306...523 det er en veldig vanlig gave. Det som er merkelig er at det blir klein stillhet av det. Tyder på en familie uten dannelse. Anonymkode: c66da...191 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå