AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Har en nydelig baby på fem uker. Vi koser oss så masse og tuller hele tiden. Jeg og samboer er veldig sånn på humor og sånn og er generelt veldig morsomme og tuller mye. Det er Klypa- parodier, Stutum, Står under mistelteinen, Indianarane kjem, Ugg ugg pølse meg lugg osv., sånn som ungdommen lika og jazzhjørna og Valen generelt etc. Så blir jo veldig veldig mye latter og ekstremt mye humor da. Babyen har nok arvet mye av dette for han tuller også mye og det er morsomt stort sett. Men av og til prøver han å lage dårlig stemning eller han kanskje vil lage show men det funker ikke. Han kan plutselig klore under amming eller slå etter meg eller liksom daske etter meg. Prøver å irettesette så godt jeg kan og gå etter boka. Sier strengt og tydelig nei stopp og viser stopptegn. Prøver å ta fra goder som feks at sambo ikke gjør Stutum-parodien viss baby slår eller at vi ikke setter på Klypa eller Jazzhjørna på YouTube. Det funket i starten men funker ikke lenger. Virker som baby vet at vi har det mest i kjeften etc. Ler aldri av baby når han tuller med de tingene, så får ikke respons altså. Vi gjør jo etter boka, men noe vi har oversett eller bør gjøre i tilegg? Anonymkode: 1da45...c57
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Hvilken bok har dere lest? Anonymkode: 2c205...ffb
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Ta der du har skrever her og vis til heslesøster. Jeg tror dette er informativt og tydelig nok til at hun kan komme med lit råd og vet hva som må gjøres. Anonymkode: 50a26...95e 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Så dårlig trolling at det sjokkerer meg om noen går på.. Anonymkode: 2ef05...e8d 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 Hva var det jeg nettopp leste?? Vises dette til helsesøster blir hun innlagt ! Anonymkode: 53628...4ba
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 Gud bedre. Troll om noe annet Anonymkode: 4461b...46b
Melus Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så dårlig trolling at det sjokkerer meg om noen går på.. Anonymkode: 2ef05...e8d Enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå