Gå til innhold

Fikk sagt til en kollega. du er så gøy...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men helt ærlig, hva skal man svare på det? Jeg hadde ikke visst hvordan jeg skulle respondere.

Anonymkode: 5fee9...15a

Takk for det, du og "latter". Ikke noe verre enn det. 

Anonymkode: 16f00...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Hensatt skrev (16 timer siden):

Det kan oppfattes begge veier, så vedkommende var nok usikker på om du var ironisk eller ikke.

Han vet jeg syns han er morsom.

Anonymkode: 59859...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du skulle sagt at kollegaen var morsom. Du er så gøy høres veldig rart ut.

Anonymkode: 9fb3c...3e8

Synes ikke det høres rart ut. Synes det høres ut som det som var meningen :) 

Anonymkode: 16f00...bdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje (om han er i et forhold) han oppfatter deg som flørtende og prøver å virke avvisende?

Det har han jeg er sammen med måttet gjøre noen ganger, da han ikke orker drama eller at ting skal eskalere..🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MacadamiaNut skrev (3 timer siden):

Kanskje (om han er i et forhold) han oppfatter deg som flørtende og prøver å virke avvisende?

Det har han jeg er sammen med måttet gjøre noen ganger, da han ikke orker drama eller at ting skal eskalere..🙄

Han er i ett forhold, men det er jeg også noe han vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han er i ett forhold, men det er jeg også noe han vet.

Kanskje han bare vil gjøre det ekstra tydelig for deg, at han ikke er intr i smiger eller komplimenter av noe slag? Kanskje han kun prøver å spre godt humør på jobb?

For å gi et eksempel; gubben min er en skikkelig humørspreder og flink å lage god stemning.. men han synes det er jævlig kleint hvis noen - og spesielt andre damer - påpeker hvordan han er som person. Han Hater å bli personlig på jobben av noe slag.

Så synes du bare skal oppføre deg normalt og ikke kommentere oppførselen hans i det hele tatt🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
MacadamiaNut skrev (2 timer siden):

Kanskje han bare vil gjøre det ekstra tydelig for deg, at han ikke er intr i smiger eller komplimenter av noe slag? Kanskje han kun prøver å spre godt humør på jobb?

For å gi et eksempel; gubben min er en skikkelig humørspreder og flink å lage god stemning.. men han synes det er jævlig kleint hvis noen - og spesielt andre damer - påpeker hvordan han er som person. Han Hater å bli personlig på jobben av noe slag.

Så synes du bare skal oppføre deg normalt og ikke kommentere oppførselen hans i det hele tatt🙃

Det bare datt ut av meg, var ikke ment som flørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 19.18):

Kollegaen svarte ikke, sa jeg noe galt? Jeg sa det når kollegaen sa noe morsomt....altså når kollegaen tullet med meg.

Hadde elsket å fått en slik tilbakemelding. Får det noen ganger også 🤣

Anonymkode: 99a0f...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde elsket å fått en slik tilbakemelding. Får det noen ganger også 🤣

Anonymkode: 99a0f...24d

Er du dame?

Anonymkode: b66ac...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv å ikke overtenk rundt det. Du sa en fin ting, et kompliment. Noen blir litt satt ut av komplimenter.. kan det være tilfelle her? Jeg vet mange som bruker ordet 'gøy" på måten du gjør. Det spørs hvor man er i landet. Så tipper kollegaen din hat hørt det før... hvis han ikke forstod helt kan det selvfølgelig også være en grunn til hans manglende reaksjon. Prøv å fokuser på at det du sa var godt ment. Vi kan ikke være helt perfekte hele tiden. Vi alle sier og gjør ting vi anger på etterpå. Jeg gjør det ooooofte. Og får frysninger og vemmelser av meg selv- ofte på vei hjem fra jobb 😅 men det går over. Håper du klarer å glemme det litt og får en fin søndag 😊

Anonymkode: e8cc2...9ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...