AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Del Skrevet 3. januar 2024 Hei, er det noen som har lyst å være så snill å se på denne situasjonen -saken.? Vi har en nabo som har spilt musikk med høy bass over lang tid. Vi er flere som har klaget til styret. Har vel sendt inn 3-4 klager. Blir roligere for hver gang, men så prøver de seg igjen. Det spilles på natta men det er lavt. Men det høres selv om det er lavt. De har spilt til alle døgnets tider. Både høyt å lavt. Blir denne naboen å flytte snart? Jeg for rett og slett ikke fred inni meg å er bare redd det blir å fortsette om hen bor her. Er rett og slett blitt deprimert av situasjonen. Anonymkode: 35164...677 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Del Skrevet 3. januar 2024 Blir denne naboen å flytte snart? Hva slags setning er det? Anonymkode: 45982...769 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Del Skrevet 3. januar 2024 Kommer ikke til å flytte med det første nei Anonymkode: 91ee3...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Del Skrevet 3. januar 2024 Du må vel spørre han selv? Vi vet ikke hvem som er naboen din. Anonymkode: 83389...a97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Blir denne naboen å flytte snart? Hva slags setning er det? Anonymkode: 45982...769 Ja, kva dialekt er dette? Namsos? Anonymkode: e23a4...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Del Skrevet 3. januar 2024 Enten så blir han, eller så drar han 😅 Anonymkode: 21899...41c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, kva dialekt er dette? Namsos? Anonymkode: e23a4...857 Nord-Norge, Tromsø? Anonymkode: d49fd...a93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Del Skrevet 3. januar 2024 38 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, er det noen som har lyst å være så snill å se på denne situasjonen -saken.? Vi har en nabo som har spilt musikk med høy bass over lang tid. Vi er flere som har klaget til styret. Har vel sendt inn 3-4 klager. Blir roligere for hver gang, men så prøver de seg igjen. Det spilles på natta men det er lavt. Men det høres selv om det er lavt. De har spilt til alle døgnets tider. Både høyt å lavt. Blir denne naboen å flytte snart? Jeg for rett og slett ikke fred inni meg å er bare redd det blir å fortsette om hen bor her. Er rett og slett blitt deprimert av situasjonen. Anonymkode: 35164...677 Denne naboen blir garantert kastet ut iløpet av januar! Absolutt 100% sikkert! Anonymkode: 0e6d7...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne naboen blir garantert kastet ut iløpet av januar! Absolutt 100% sikkert! Anonymkode: 0e6d7...b9e Takk for svar. ♥️ Har nabo mottat beskjed om dette allerede far styret eller må det en klage til.? Håper ikke det... Anonymkode: 35164...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #10 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. ♥️ Har nabo mottat beskjed om dette allerede far styret eller må det en klage til.? Håper ikke det... Anonymkode: 35164...677 Det er jo absolutt ingen her inne som vet det, snakk med styret.. Skal uansett ganske mye til for å kaste folk ut dersom det er selveier. Anonymkode: 21899...41c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 3. januar 2024 #11 Del Skrevet 3. januar 2024 Si du er fra Nord-Norge uten å si du er fra Nord-Norge. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #12 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir denne naboen å flytte snart? Hva slags setning er det? Anonymkode: 45982...769 Ber deg fint om å holde kjeft i noe du ikke står i selv, eller forstår alvoret av. Anonymkode: 35164...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #13 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo absolutt ingen her inne som vet det, snakk med styret.. Skal uansett ganske mye til for å kaste folk ut dersom det er selveier. Anonymkode: 21899...41c Herregud, sjekk hvilket forum spørsmålet ligger i da. Hun vil ha svar fra synske/folk som kan spå, ikke masse folk som svarer frekt og kverulerer. Anonymkode: daa16...21b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Del Skrevet 3. januar 2024 Masse medfølelse til deg, ts, det høres jævlig ut! Jeg kan dessverre ikke svare, har ikke et eneste lite gram av synskhet i meg. Anonymkode: daa16...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #15 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud, sjekk hvilket forum spørsmålet ligger i da. Hun vil ha svar fra synske/folk som kan spå, ikke masse folk som svarer frekt og kverulerer. Anonymkode: daa16...21b Ikke sant 🙂 Ts Anonymkode: 35164...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #16 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Masse medfølelse til deg, ts, det høres jævlig ut! Jeg kan dessverre ikke svare, har ikke et eneste lite gram av synskhet i meg. Anonymkode: daa16...21b Tusen takk! Betyr mye. Ts Anonymkode: 35164...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 3. januar 2024 #17 Del Skrevet 3. januar 2024 Snakk med styret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #18 Del Skrevet 3. januar 2024 Nei, naboen kommer ikke til å flytte. Det blir mer klager og mer støy…men dette vil fortsette. Andre vil flytte før denne naboen. Anonymkode: 4d4d2...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #19 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud, sjekk hvilket forum spørsmålet ligger i da. Hun vil ha svar fra synske/folk som kan spå, ikke masse folk som svarer frekt og kverulerer. Anonymkode: daa16...21b Slapp av, jeg tror på det paranormale selv men akkurat jussen er det vanskelig å komme unna, så nei jeg tror ikke han flytter ved tvang og det er er min ikke-synske spådom. Anonymkode: 21899...41c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #20 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, naboen kommer ikke til å flytte. Det blir mer klager og mer støy…men dette vil fortsette. Andre vil flytte før denne naboen. Anonymkode: 4d4d2...5ab Høres merkelig ut. Når flere har klaget over lang tid. Er vel begrenset hvor mange sjanser en skal få! Synd om du har rett. Anonymkode: 35164...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå