Gå til innhold

Hvordan skal jeg kle meg på visning for å få utleier til å tenke "JA! Denne personen vil jeg leie ut til"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips? 😃

Anonymkode: f4103...6ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nøytralt pent, enkelt og rent 😊

Anonymkode: 1e6f4...563

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oj, jeg tror jeg aldri har lagt merke til hva de har hatt på av klær, så jeg vil vel si helt hverdagslige klær er fint. Jeg tror ingen klær ville skreket «deg vil jeg ha», men noe kunne nok gjort at jeg var litt tvilende. Skittent tøy hvor personen stinket røyk f.eks. 

Anonymkode: 47974...2d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rene og hverdagslige klær. F.eks en mørk bukse og pen ullgenser. 

Anonymkode: 205da...c15

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke leid ut til noen med masse tatoveringer/piercinger og rar klesstil. Heller ikke nien som virker surrete eller rotete i fremtoningen. Kle deg normalt pent og signaliser at du kan ta vare på deg selv og omgivelsene dine. 

Anonymkode: f8e74...f8a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Rent og nøytralt. Ingen hippie greier, ikke noe goter/alternativ stil, se ut som om du har en jobb eller et studie å gå til hver morgen. Ikke lukt røyk, ikke ha dyrehår på klærne. Ikke for FHM i stilen heller, lukter drama. Drama, røyk, arbeidsløshet, og hasjnarkis vibber er momentan avvisning med mindre du vil leie en sokkelleilighet på bygda. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har absolutt ingenting med klær å gjøre 

Anonymkode: 1a103...da7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde ikke leid ut til noen med masse tatoveringer/piercinger og rar klesstil. Heller ikke nien som virker surrete eller rotete i fremtoningen. Kle deg normalt pent og signaliser at du kan ta vare på deg selv og omgivelsene dine. 

Anonymkode: f8e74...f8a

Også falske vipper og duck lips. 

Sorry! 

Anonymkode: 1a103...da7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk. Skjorte og bukse, kjole, blazer, kåpe osv.

Anonymkode: 60b56...c1e

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlige klær. «Ryddig» og elegant, men ikke for formelt eller overpynta. Typ noe som dette: IMG_9878.thumb.jpeg.b3134d900c00fc4d7d3fb19c769e4417.jpegIMG_9879.thumb.jpeg.ab78af361c1658c21ad4e9e0f036150a.jpegIMG_9880.thumb.jpeg.05a35182ab7ddf456899d0f0f67490fa.jpeg

Anonymkode: acb9f...32d

• Liker 4
Skrevet

Helt hverdagslig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som en som betaler i tide og ikke ødelegger eller bråker. Altså kle deg kjedelig og ryddig, ikke fattigslig eller rølpete. Skjul tatoveringer om du kan. Oppsøk et offentlig kontor eller et bibliotek og se hvordan de ansatte kler seg.

Anonymkode: 95a4f...f7d

AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på utleieren også.

Hvis han er gammel gris:

CaEwcSsPROORiVVpLrrrxNVwsJGpbUkq_300x.jp

Anonymkode: 95a4f...f7d

Skrevet

Treningstøy. Også forteller du at du bare jobber, trener og sover. Funka for meg! Det var sant, da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid fått napp når jeg har laget en "bolig CV" hvor jeg setter opp referanser for hvor jeg har bodd tidligere slik at de kunne ringe dem. Officewear vil kanskje også funke, gjerne med et nøkkelkort eller noe om halsen.

Anonymkode: 53b6f...9ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...