AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Del Skrevet 3. januar 2024 Hei 😊 Beklager hvis dette har blitt spurt om mange ganger, men hvordan er det med eggløsningsslim i forhold til når man har eggløsning? Er eggløsning når man har slim eller etter? Jeg fikk positiv test på mandag og negativ i går og i dag, men jeg har fortsatt slim Anonymkode: 07de0...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 3. januar 2024 #2 Del Skrevet 3. januar 2024 Det er individuelt. Kan også være så heldig (som meg) å ha eggløsning + alle de riktige symptomer + positive tester uten at det faktisk har kommet noen egg. En gynekolog kan gi deg sikkrere svar på hvordan dine eggløsninger er med tester og undersøkelser til riktige tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Del Skrevet 3. januar 2024 Takk for svar! Jeg har vært gravid flere ganger, men etter SA har ting vært annerledes syns jeg. Jeg får kanskje ta en legetime hvis det fortsetter sånn 😊 Anonymkode: 07de0...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar! Jeg har vært gravid flere ganger, men etter SA har ting vært annerledes syns jeg. Jeg får kanskje ta en legetime hvis det fortsetter sånn 😊 Anonymkode: 07de0...296 Hvordan har ting vært annerledes?😊 Anonymkode: 5d017...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Del Skrevet 3. januar 2024 Færre dager med slim, men sterkere symptomer, som kramper, kvalme, sliten... og pms kommer ofte ETTER mensen, eller de siste dagen, istedenfor før. Anonymkode: 07de0...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 3. januar 2024 #6 Del Skrevet 3. januar 2024 Det er veldig individuelt. Hos meg varierer det fra syklus til syklus. Merker økning i slim alt i fra 1-5 dager før EL, og kan vare 2-5 dager etter EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Del Skrevet 3. januar 2024 Takk for svar 😊 Anonymkode: 07de0...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Del Skrevet 3. januar 2024 Jeg finner ikke eggløsningsslim hver syklus, selv om jeg nok har eggløsning. Forrige uke fikk jeg eggløsningsslim fire dager før positiv test, syns det er forvirrende. Men det er vel som andre her sier, at det kan variere veldig. Anonymkode: 277f8...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå