AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Del Skrevet 3. januar 2024 Politiet har gått ut å oppfordret folk om å hjelpe folk som av ulike årsaker har utfordringer med å måke snøen bort fra inngangsdøra, vinduene etc. Det er i kriser, og i nøden ein ser hvem som stiller opp, og ein får gjerne en bekjent, eller venn for livet. Spør om det er noe du kan hjelpe en nabo eller bekjent med som du har misstanke om trenger hjelp til eit eller annet. Anonymkode: 0097d...2fd 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Del Skrevet 3. januar 2024 Å ja, det har jeg hørt om - tror det er i Japan det heter at hvis man redder livet til noen er man ansvarlig for dem resten av livet. Aldri helt skjønt. Da er man ansvarlig for at de ikke skal være skuffet over at de ikke døde i den situasjonen? Uansett, er ikke sikker på at det livslange vennskapet til en tilfeldig nedsnødd person nødvendigvis er en premie. Anonymkode: d5f32...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Politiet har gått ut å oppfordret folk om å hjelpe folk som av ulike årsaker har utfordringer med å måke snøen bort fra inngangsdøra, vinduene etc. Det er i kriser, og i nøden ein ser hvem som stiller opp, og ein får gjerne en bekjent, eller venn for livet. Spør om det er noe du kan hjelpe en nabo eller bekjent med som du har misstanke om trenger hjelp til eit eller annet. Anonymkode: 0097d...2fd Du så sikkert min post på dette, som også er i dette underforumet, (annen anonymkode selvsagt) om naboen som hjalp meg å måke. Jeg er krykkebruker og kom hjem fra sykehuset idag til så fint måket frem til ytterdøren min. En ser helt klart at folk bryr seg i sånne situasjoner ja 💙 Anonymkode: 59851...240 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du så sikkert min post på dette, som også er i dette underforumet, (annen anonymkode selvsagt) om naboen som hjalp meg å måke. Jeg er krykkebruker og kom hjem fra sykehuset idag til så fint måket frem til ytterdøren min. En ser helt klart at folk bryr seg i sånne situasjoner ja 💙 Anonymkode: 59851...240 Å så fantastisk! FOR ein nabo! ❤️ Anonymkode: 7951b...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Del Skrevet 3. januar 2024 Og da bør naboer som ikke klarer å gjøre slikt selv, vise seg fra sin beste side. Ingen har lyst å hjelpe den gretne, gamle damen som klager på at ungene leker i egen hage eller den sure mannen som alltid er opptatt av prinsipp mtp eiendom. Anonymkode: 57525...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå