AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Noen som har bestilt derfrå og vil dele erfaringer? Anonymkode: f27f6...817
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Jeg har bestilt litt derfra! Noe er superbra kvalitet, noe er ikke så bra. Husk å les kommentarfeltene til produktet du vil bestille, der legger folk ofte ut bilder av produktet når de har fått det. Jeg har funnet mye «merkevarer»på AliExpress, Som feks Liewood, bare under et annet navn. Kjempe god kvalitet og helt likt. Leveringstid har tatt alt i fra en uke til 3 uker Anonymkode: 3ed7f...633 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Omtrent alt de har på myttrendyphone.no, teknikmagasinet.no etc. kan du kjøpe til halv pris på Aliexpress. Ikke forsøkt klær derfra. Anonymkode: f4ee0...64e 1
Morpheus Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Handlet mye klær derifra. Generelt har jeg god erfaring. Men som noen sier her, så sjekk kommentarfeltet på andres erfaringer som har kjøpt samme varen. Ellers så må du også lese størrelsesguiden nøye. Det er ofte kinesiske størrelser. Så det som kanskje er str. M i norge, er 2XL i Kina. Har du kontroll på de tingene der. Så kan jeg varmt anbefale Aliexpress. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå