Gå til innhold

Aksjer 3-4 dager før EL..håp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke testet for EL denne pp, og trodde jeg var langt forbi EL i helga når jeg postet ett innlegg om superømme brystvorter.. har da hatt EL senere enn antatt.. men da mannen reiste offshore forrige uke, og da ikke fått lagt inn aksjer når EL faktisk var, kan man være så heldig å truffet likevel? 

Dere andre prøvere denne mnd, og som også har fått positive tester - noen som har blitt gravid etter å ha sex 3-4 dager før faktisk EL? 

Mista brått håpet her nå..selv om er lite google søk sier at sædcellene kan leve opp til 5 døgn..så sjangsen er jo tilstedet.. 

Håper på en liten solskinnshistorie kanskje 😄 vet jeg bare må smøre meg med tålmodighet å vente på svar.... ikke vits å teste før over helgen da..

Anonymkode: caeaf...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Et lite håp er det, det kan skje, for de mest utholdende Kan leve så lenge. Men sjansene er mye lavere enn om du hadde hatt sex dagen før eller like rundt el.

Anonymkode: 37ad4...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jentesædcellene er de mest utholdende (guttesædcellene er dog de raskeste, så hvis man treffer akkurat på EL med samleie er det størst sjanse for gutt har jeg lest), så hvis du blir gravid blir det kanskje en jente isåfall 😅

Anonymkode: 6bc67...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da får vi krysse fingrene og vente i spenning! 😍🥳 masse mensmurringer idag..men kan like godt være mensen på vei..for syklusen min er helt ute å kjører denne mnd merker jeg 😂

Anonymkode: caeaf...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...