AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Hei! jeg er 6 uker på vei, og en lammende trøtthet kom fykende på meg denne uka. Føler ikke jeg fungerer verken på jobb eller hjemme, alt er som i tåke. Får mest dårlig samvittighet ovenfor de to barna jeg allerede har fordi jeg er helt brukt opp etter jobb… noen som har tips til hvordan gjøre det beste ut av situasjoneb? Anonymkode: a60cf...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei! jeg er 6 uker på vei, og en lammende trøtthet kom fykende på meg denne uka. Føler ikke jeg fungerer verken på jobb eller hjemme, alt er som i tåke. Får mest dårlig samvittighet ovenfor de to barna jeg allerede har fordi jeg er helt brukt opp etter jobb… noen som har tips til hvordan gjøre det beste ut av situasjoneb? Anonymkode: a60cf...5a6 Jeg vet det er ingen trøst, men det får oftest over. Få deg litt frisk luft, husk å beveg deg, husk å spis. Anonymkode: 8d56a...2fa
Gjest Khloe Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Jeg kan ikke si annet enn at du har min fulle sympati! Jeg er i uke 7 og sliter selv med det samme, dog har jeg ikke barn fra før. Hvis du er like «heldig» som meg, så kommer det gode dager innimellom som man kan leve på. Lytt også til kroppen der du har mulighet. Jeg forstår det er vanskelig når to andre krever sitt, men kanskje pappaen kan ta litt ekstra så du hvertfall får en hvil etter jobb? I mellomtiden må vi trøste oss med at vi faktisk lager et menneske. Det krever masse energi! Og det er bare midlertidig, om noen uker er du sannsynligvis på et helt annet sted. Lykke til😊
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Hvil når du kan, få mannen til å avlaste og be eventuelt om en sykmelding. Ikke regn med at det går over.. Hilsen utslitt og trøtt gravid uke 20 Anonymkode: 1d791...a86
Regnbuefisk Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Sykemelding. Jeg hadde samme trøtthet i graviditet en og og nå i nr tre. Med nr en kunne jeg jo sløve på sofaen etter jobb, og sove hele helga. Nå vil jeg heller bruke energien på barna, så jeg hadde en gradert sykemelding fra uke 7-12. Da ga kvalmen og trøttheten seg, og jeg følte meg ganske ok igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå