AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Tar du med mobiltelefonen på do? Anonymkode: 23b37...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Del Skrevet 3. januar Snakker aldri i telefonen mens jeg sitter på do nei. Anonymkode: cf50e...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Del Skrevet 3. januar Du kan jo gjette hvor jeg sitter når jeg skriver dette 😉 Anonymkode: 78089...a28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar Prater aldri i mobilen mens jeg er på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar Nei. Jeg ringer heller tilbake hvis jeg må på do under en samtale. Anonymkode: 3c4fa...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Del Skrevet 3. januar Snakker ikke på do, men resten kan jeg gjøre på do Anonymkode: 770d4...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Del Skrevet 3. januar Med nære venner / familie, ja 😅🙈 Ikke med hvem som helst. Anonymkode: 9a9e4...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 3. januar #8 Del Skrevet 3. januar Nei, men jeg snakker så lite i telefonen som overhodet mulig. Sender meldinger, derimot... jada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunda Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar (endret) Nei, for mye ekko der... Jeg ville ikke snakket i telefonen på do, men i badekaret f. eks har jeg ikke noe problem med. Endret 3. januar av Lunda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. januar #10 Del Skrevet 3. januar Har aldri telefonen med på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #11 Del Skrevet 3. januar Jeg tar ikke med meg telefonen på toalettet nei, men har opplevd at noen menn jeg har snakket med har gjort det 🙈 Anonymkode: c0c87...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #12 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 14.10): Du kan jo gjette hvor jeg sitter når jeg skriver dette 😉 Anonymkode: 78089...a28 I bilen? Anonymkode: d55d3...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. januar #13 Del Skrevet 9. januar Har aldri med telefonen på do. Så avhengig er jeg ikke av den. Må jeg på do under en samtale og ikke orker å holde meg gjør jeg mitt fornødne og ringer tilbake etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar Jeg mistet mobilen en gang i do på vei inn så no more hehe Anonymkode: 9d423...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Del Skrevet 10. januar Nei. Anonymkode: 35a28...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #16 Del Skrevet 10. januar Ikke nor problem det, men bare tissing og må kjenne dem godt Anonymkode: d773c...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #17 Del Skrevet 10. januar Nei. Tar aldri med mobilen på toalettet. Anonymkode: 0b754...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå