Gå til innhold

Isbading og kalddusj

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som driver med dette, er dere ekstra varmblodige? Jeg fryser meg gjennom hele vinteren og går i ikke fra september til april så jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å skulle pine seg med enda mer kulde. 

Anonymkode: 9c332...947

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går i ull skulle det stå

Anonymkode: 9c332...947

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men jeg har veldig lyst til å prøve selv. Er bare litt skeptisk til å isbade alene. Redd for kuldesjokk og at jeg ikke kommer meg opp igjen eller havner under isen. Ser så skummelt ut når de hopper ut i et hull og ser for meg at man lett havner under isen...

Anonymkode: 6d088...ec8

AnonymBruker
Skrevet

Du vil sannsynligvis merke at du tåler kulde bedre hvis du begynner med kalde bad av og til. Du må ikke hoppe ut i et vann, du kan bruke et badekar hvis du har, eller bare en kald dusj. Begynn forsiktig og kort.

Anonymkode: a208a...4f4

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som driver med dette, er dere ekstra varmblodige?

Nei, men jeg liker å kombinere badstu og is-/snøbading.

4 hours ago, AnonymBruker said:

Er bare litt skeptisk til å isbade alene.

En ska ikke bade alene! (Is eller ei …)

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du vil sannsynligvis merke at du tåler kulde bedre hvis du begynner med kalde bad av og til. Du må ikke hoppe ut i et vann, du kan bruke et badekar hvis du har, eller bare en kald dusj. Begynn forsiktig og kort.

Det stemmer. Jeg begynte bare med å forlenge badesesongen, da får en gradvis tilvenning til det kalde, og «plutselig» var det sommer igjen.

Go for it! 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...