AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Dere som driver med dette, er dere ekstra varmblodige? Jeg fryser meg gjennom hele vinteren og går i ikke fra september til april så jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å skulle pine seg med enda mer kulde. Anonymkode: 9c332...947
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Går i ull skulle det stå Anonymkode: 9c332...947
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Vet ikke, men jeg har veldig lyst til å prøve selv. Er bare litt skeptisk til å isbade alene. Redd for kuldesjokk og at jeg ikke kommer meg opp igjen eller havner under isen. Ser så skummelt ut når de hopper ut i et hull og ser for meg at man lett havner under isen... Anonymkode: 6d088...ec8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Du vil sannsynligvis merke at du tåler kulde bedre hvis du begynner med kalde bad av og til. Du må ikke hoppe ut i et vann, du kan bruke et badekar hvis du har, eller bare en kald dusj. Begynn forsiktig og kort. Anonymkode: a208a...4f4
hohumpf Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Dere som driver med dette, er dere ekstra varmblodige? Nei, men jeg liker å kombinere badstu og is-/snøbading. 4 hours ago, AnonymBruker said: Er bare litt skeptisk til å isbade alene. En ska ikke bade alene! (Is eller ei …) 3 hours ago, AnonymBruker said: Du vil sannsynligvis merke at du tåler kulde bedre hvis du begynner med kalde bad av og til. Du må ikke hoppe ut i et vann, du kan bruke et badekar hvis du har, eller bare en kald dusj. Begynn forsiktig og kort. Det stemmer. Jeg begynte bare med å forlenge badesesongen, da får en gradvis tilvenning til det kalde, og «plutselig» var det sommer igjen. Go for it! 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå