Gå til innhold

Oppvaskmaskin stopper, noen som har snøring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sjekket filter, fylt på med salt, sjekket at pumpa fungerer og at det er vann som kommer inn. Men neida, den stopper opp etter 2-3min på første program, eneste som skjer er at vaskeprogrammet står å blinker. 

Med 3 unger og grisette dame, er jeg ikke gira på handvask til neste lønning. Noen som har litt peiling her?

Anonymkode: ab311...e01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der jeg leide før var det samme problem. Jeg måtte ta stikkontakten ut og inn igjen, så fortsatte den. Vet ikke hva som var problemet, dessverre. 

Anonymkode: 0dd94...08b

Skrevet (endret)

Sjekk bruksanvisning til maskinen. Hvis dere ikke har den mer, søk den opp på nettet. Troubleshoot/feilsøk seksjonen viser hva som "normalt" kan være problemet med maskinen i slike tilfeller. Kanskje maskinen har en tilbakestill til fabrikkinstillinger måte for å få vekk feilen.

Endret av Knoot
AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti dette på to oppvaskmaskiner, årsaken har vært at det har lagt seg noe ved åpningen under der filteret sitter. Sjekk bruksanvisningen og/eller YouTube.

Anonymkode: ad783...8e7

Skrevet

Har du prøvd å bruke et annet program?

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg tror dette er er forsøk på å provosere med "grisete dame "... så kan filteret i sluk være tett. Prøv det og sett på renseprogram, ha i litt eddik.

Og så vasker du oppførselen din med salmiakk.

Anonymkode: 4b979...a12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...