Positiv2024 Skrevet 3. januar 2024 #1 Del Skrevet 3. januar 2024 (endret) Hei. Er en voksen mann i 50 årene som har begynt med nettdating men virker som mange kvinner der er super sporty og veltrente, men jeg liker voksne kvinner som gjerne er BBW. Jeg selv har noen kilo for mye. Jeg prøver og finne ett nettsted hvor man kan date BBW kvinner. Hvor skal jeg lete? Tips tas i mot med takk her eller på pm. Endret 3. januar 2024 av Positiv2024 Tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Del Skrevet 3. januar 2024 Jeg ville nok ikke valgt en nettside som kun fokuserer på vekt. Det gir inntrykk av at det er det som er den viktigste kvaliteten og mange kvinner ønsker å være mer enn bare det ytre. Ville vert på vanlige dating sider jeg. Anonymkode: a2050...123 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Positiv2024 Skrevet 3. januar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2024 (endret) Indre kvaliteter er selvfølgelig det viktigste, men noen liker små tynne kvinner og jeg liker frodige kvinner. Og være fysisk tiltrukket er jo viktig det også. Endret 3. januar 2024 av Positiv2024 Endret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Del Skrevet 3. januar 2024 Positiv2024 skrev (23 minutter siden): Indre kvaliteter er selvfølgelig det viktigste, men noen liker små tynne kvinner og jeg liker frodige kvinner. Og være fysisk tiltrukket er jo viktig det også. Selvsagt, jeg sier bare at jeg som frodig kvinne aldri hadde vert på en dating side med fokus på overvekt. Jeg har full figur bilde på Tinder, er ikke noen som tror jeg er tynn eller føler seg lurt når de treffer meg. Anonymkode: a2050...123 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Del Skrevet 3. januar 2024 Gå for de kvinnene på datingapper som bruker filter og kun viser ansiktet. De er i all hovedsak XXXL Anonymkode: 86d6d...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Del Skrevet 3. januar 2024 2 hours ago, Positiv2024 said: Indre kvaliteter er selvfølgelig det viktigste, men noen liker små tynne kvinner og jeg liker frodige kvinner. Og være fysisk tiltrukket er jo viktig det også. Det er lov å ha preferanser, men en datingapp for en bestemt kroppstype blir rimelig spesielt. Er det egne apper for de som liker slanke damer, eller høye damer? Anonymkode: 60f84...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er lov å ha preferanser, men en datingapp for en bestemt kroppstype blir rimelig spesielt. Er det egne apper for de som liker slanke damer, eller høye damer? Anonymkode: 60f84...92b For noen år siden fantes frodig.no som var en datingside for overvektige. Var stort sett store kvinner, mens mange av de mennene som var der var normalvektige selv. Anonymkode: 34ba0...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Del Skrevet 3. januar 2024 Hva er BBW? Anonymkode: 71c3a...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er BBW? Anonymkode: 71c3a...49b big beautiful woman Anonymkode: 4f4b0...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Positiv2024 Skrevet 3. januar 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er lov å ha preferanser, men en datingapp for en bestemt kroppstype blir rimelig spesielt. Er det egne apper for de som liker slanke damer, eller høye damer? Anonymkode: 60f84...92b Finnes apper for nesten alt i dag. Men er mere ett spørsmål hvor det er best og lete. Har prøvd Tinder men jeg løper ikke opp på fjelltopper eller padler kano. Så lurer jo på hvor man treffer hverandre i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #11 Del Skrevet 3. januar 2024 Positiv2024 skrev (28 minutter siden): Finnes apper for nesten alt i dag. Men er mere ett spørsmål hvor det er best og lete. Har prøvd Tinder men jeg løper ikke opp på fjelltopper eller padler kano. Så lurer jo på hvor man treffer hverandre i disse dager. Det er bare å begynne å matche med de som kun har ansiktsbilde med filter. De skriver at de er opptatt av sunn og helsebringende mat, gå turer, trene og gjerne toppturer på søndager, men når du møter de på date fatter du ikke hvorfor det sto det i profilteksten - for det er ingenting som tilsier noe av det de har skrevet om kropp og helse. Anonymkode: 86d6d...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #12 Del Skrevet 4. januar 2024 Tror du bare kan fortsette på Tinder. Møtte nettopp drømmedama der, og hun hadde ikke filter på bildene eller påsto noe som ikke stemte. Hadde derimot en ærlig og litt humoristisk tekst om seg selv, i tillegg til bilder både i helfigur og ansikt. Anonymkode: cd710...e75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå