AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Har bursdag på helg i år og den helgen er mannen borte på jobb. Jeg har ikke feiret dagen med venner siden jeg fylte 30 år. Små barn og covid har vært unnskyldningen for dette, men nå savner jeg en kveld med venner. Kanskje jeg kunne fått foreldre/søsken/svigers over på middag fredag for feiring med barna og meg også kan noen ta barna på lørdag til søndag så jeg kan feire med venner? Hva i såfall ville du ha gjort? Laget middag hjemme, invitere til mat og drikke, eller spørre om noen blir med å finner på noe ute? Anonymkode: c68fc...23a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Jeg hadde spurt venninner om de ville være med ut og spise og evt ut etterpå dersom det frister. Så slipper du styre med å lage mat etc hjemme akuratt på bursdagen din! Dersom det er trang økonomi for mange kan man ta en skogstur med vin og bålpanne? Jeg personlig hadde hverfall benyttet anledningen til å komme meg ut av huset 😅 Gratulerer med dagen Anonymkode: a3a29...7c5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Spør først om pass. Om du kun får pass dagtid kan du invitere ut for lunsj. Ellers tenker jeg det kommer an på økonomien til deg og vennene dine. Har alle råd kan dere dra ut for middag og evt byen. Om noen ikke har så god råd ville jeg laget en middag hjemme. Anonymkode: 95d3b...eb6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Jeg inviterer venner hjem til oss på bursdagen min eller en dag rundt denne. Serverer middag og kake. Jeg pleier ikke å lage mat som krever mye arbeid rett før gjestene kommer. Det er supper, gryteretter, forretter, eller noe så traust som ei steik. God vin, gode venner, gode samtaler og mye latter. Bursdager skal alltid markeres Anonymkode: 01006...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå