AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Har du hatt noen begynnende forhold/ kjærester som har rett og slett vært dårlige ligg? Hvordan påvirket det forholdet? Kunne du ha fortsatt et forhold der mannen var snill men så kjedelig/ dårlig i senga at du rett og slett får lyst til å rive av håret ditt av frustrasjon? Anonymkode: ca0f0...589
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Ja, og ble positivt overraska Anonymkode: 4e346...7e7
Fioljenta Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 De første gangene mannen min og jeg hadde sex, var ikke akkurat fyrverkeri. Men vi snakker godt sammen og er begge villige til å møte hverandres behov. Sånt kan det bli fyrverkeri av på sikt. 💜 Hvis jeg skulle datet på nytt ville jeg lett etter en jeg pratet godt med og har samme verdier som meg, fremfor en som allerede er god i senga. 1 5
Blåtrå Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Jeg hadde ikke fortsatt et forhold der den seksuelle kjemien var dårlig. 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Traff på en dame i studietiden som skulle involvere kniv og risping i akten, hun hadde en samling antikke kniver. Hun var kanskje ikke dårlig i senga men sprut gæren. Det ble med en gang. Anonymkode: b7437...f20 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 Ja! Ekstremt dårlig i senga er ikke riktig. De som er ekstremt dårlige er de som egoistiske og peiser på. Eksen min, er nok innen Asperger spekteret og det er vanskelig for han å oppfatte kroppsspråket etc. "Han dro også inni seg selv" så, han "forsvant". Samtidig var han ikke lydhør for nye teknikker etc. (Ala hvordan jeg likte å bli fingret, det ville han ikke lære 🤷). Så, ja det ble rævva, og de siste 4åra hadde vi ikke sex, årene før der hadde vi sex omtrent 1-2ganger pr år. Anonymkode: 50a06...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 13 minutter siden, Fioljenta said: De første gangene mannen min og jeg hadde sex, var ikke akkurat fyrverkeri. Men vi snakker godt sammen og er begge villige til å møte hverandres behov. Sånt kan det bli fyrverkeri av på sikt. 💜 Hvis jeg skulle datet på nytt ville jeg lett etter en jeg pratet godt med og har samme verdier som meg, fremfor en som allerede er god i senga. Anonymkode: 2ea7e...258
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 32 minutter siden, Fioljenta said: De første gangene mannen min og jeg hadde sex, var ikke akkurat fyrverkeri. Men vi snakker godt sammen og er begge villige til å møte hverandres behov. Sånt kan det bli fyrverkeri av på sikt. 💜 Hvis jeg skulle datet på nytt ville jeg lett etter en jeg pratet godt med og har samme verdier som meg, fremfor en som allerede er god i senga. Vel vi er begge rundt 50 og jeg har hatt mye bra sex før. Samme hvor snill og god han er så kommer jeg ikke over den dårlige kjemien mtp sex. Vi er helt ulike så det er smertefullt. Anonymkode: ca0f0...589 1
Fighter83 Skrevet 3. januar 2024 #9 Skrevet 3. januar 2024 Har vært i forhold med flere som var ræva å ha sex med første gangen. Vi hadde god kjemi ellers men å tilfredsstille meg og lese meg selv om jeg muntlig sa hva jeg ville ha var de sinnsykt dårlige på. Ble slutt etterhvert pga problemer med kommunikasjonen, var fortsatt dårlig sex da👍 man mister interessen og gnisten for slikt med en slik person over tid.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #10 Skrevet 3. januar 2024 Jeg datet en fyr som jeg hadde knallgod kjemi med, helt til vi kom til senga. Jeg fann fort ut at det ikke var forbedringspotensiale, han var både dårlig utstyrt og hadde tydelig dårlige ferdigheter og forståelse for sex. Jeg avsluttet det av den grunn, jeg kunne aldri fått et godt samliv med denne mannen. Anonymkode: d82d0...04d 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #11 Skrevet 3. januar 2024 Om en er en god elsker eller ikke avhenger ofte av motparten, dens erfaring, preferanser og seksuelle big 5. En må være 2 for å danse tango. Jeg er flink til å føre, men ikke alle eier egenskapen å bli ført. Lidenskap og følelser går hånd i hånd, og er vi for ulike så blir det som det blir. Men, innimellom har det klaffet. Det er fantastisk å oppleve. Det bil man ha mer av. Anonymkode: 59c61...d78 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #12 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men, innimellom har det klaffet. Det er fantastisk å oppleve. Det bil man ha mer av. Ja, og dessverre ofte med "feil" person sånn ellers. 😬 Anonymkode: 509a7...2f4 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #13 Skrevet 3. januar 2024 Ja, hun var en av de som trodde at alt ansvaret for at sexen skulle være bra var på mannen. Selv mistenker jeg at hun går rundt å tror hun var god i senga, men ikke kunne hun suge, ikke ri, eneste hun klarte var å spre bena for tilgang til hullet. Vare ikke lenge for å si det sånn Anonymkode: 05391...1f6 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, og dessverre ofte med "feil" person sånn ellers. 😬 Anonymkode: 509a7...2f4 Nåja. Uheldig kan en jo være, men som Winston C så stoisk sa: "Havner du i et helvete, fortsett å gå". Anonymkode: 59c61...d78 1
LadeJarl Skrevet 3. januar 2024 #15 Skrevet 3. januar 2024 Ja har hatt kvinner som har kledd av seg og lagt seg på ryggen og that's it....😂 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #16 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, hun var en av de som trodde at alt ansvaret for at sexen skulle være bra var på mannen. Selv mistenker jeg at hun går rundt å tror hun var god i senga, men ikke kunne hun suge, ikke ri, eneste hun klarte var å spre bena for tilgang til hullet. Vare ikke lenge for å si det sånn Anonymkode: 05391...1f6 En kjedelig madrass eller en tømmerstokk? De finnes. Hjelper ikke om du er ei god dyne om leiet er lite komfy. Anonymkode: 59c61...d78
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #17 Skrevet 3. januar 2024 Ja. En viktig oppdagelse: Pent utseendet betyr ikke god i senga..... 😆. Beste sexen har vært med menn som kanskje ikke ser spesielt bra ut, men tar alt igjen på personlighet....en "nerd" jeg hadde endel sex med en periode er den beste jeg har hatt sex med. Anonymkode: 04321...16a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #18 Skrevet 3. januar 2024 Hvis jeg har følelser tolerer jeg det meste. Hvis jeg er lunken stiger kravene mine betraktelig.. Anonymkode: 92028...493
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #19 Skrevet 3. januar 2024 Hadde aldri giddet å ha sex med noen jeg trodde var dårlig. Da hadde jeg ikke hatt en sånn type relasjon til vedkommende 🤯 Anonymkode: a1da1...748 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #20 Skrevet 3. januar 2024 Man kan jo oppdage allerede første gang man har sex at man rett og slett ikke passer sammen. Jeg har aldri hatt sex med noen jeg i utgangspunktet tenkte var kjedelige i senga, men man er jo spent, og kan bli skuffet. Som da jeg som ung kvinne var på gang med en, og da vi havnet i senga spyttet han i hånden og gned det på meg, og så ville trenge inn. Det var et umiddelbart tegn på at her var det lite å hente seksuelt. Mannen var forøvrig 6 år eldre enn meg (jeg 18), og hadde to lengre forhold bak seg, så burde kunne bedre. Så var det jo han der vi endte opp med å krangle heftig etter første gang vi hadde sex. Sæd var tydeligvis så ekkelt for ham at jeg ble beordret i dusjen med en gang han hadde kommet, og da jeg kom i nærheten av ham med sæd på meg (ikke vant til slikt som jeg var) hoppet han unna og viste på alle måter hvor ekkel "jeg" var når jeg ikke hadde dusjet av meg hans greier. Vi hadde datet i lang tid før sex, og snakket mye om det seksuelle, men noe fobier mot sæd hadde absolutt ikke blitt avdekket før det. Så det endte opp med regelrett krangel mellom mitt syn (naturlig!) og hans (ekkelt!), og det ble ikke oss for å si det slik. En av de beste og mest lekne elskere jeg har hatt var en man nok kan kalle nerdete. Utrolig intelligent mann, og absolutt ikke noe playboy- type. Veldig høflig og ordentlig, men så trygg og leken i senga at det var en fryd. Kunne jo si at det overrasket, men egentlig gjorde det ikke det. Jeg hadde egentlig opplevd ham slik innen sex også. Anonymkode: fd8b5...6a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå