Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi sitter i et gammelt bygg (jobber i det offentlige), der alle toaletter er bygd slik at man først kommer inn på et rom med vask og speil (som ikke kan låses), for så å fortsette inn på selve toalettet, som har toalettskål og dopapirrull på veggen. Verken søppelbøtte eller vask inne på selve toalettet. Det blir veldig ukomfortabelt når jeg har mensen. Da risikerer man å måtte gå med blodig tampong/bind ut av toalettet og inn på rommet med vask og søppelbøtte og støte på en kollega. Ikke at jeg er flau over mensen, men det er noe privat, og ubehagelig med slik løsning. Jeg tenker på alle dem som bruker menskopp - det er jo mange av dem, og sikkert noen også på vår jobb. Mon tro hvordan de klarer å skylle koppen? Ut til det åpne vaskerommet, skylle og be til Gud om at ingen kommer inn imens, så inn på toalettet, sette inn koppen, ut til vaskerommet, vaske hender, ferdig? Høres veldig tungvint ut.

Er det noen flere her med menskopp og slik toalettløsning på jobb? Jeg vurderte å prøve slik kopp, men skjønner ikke hvordan jeg skal få det til praktisk med slik løsning.

Anonymkode: 3e0be...5ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er sjefen en mann? eller kvinne?

Jeg jobber på en arbeidsplass som har lik toalett løsning du forklarer, men vi har egen bøtte inne på toalettrommet slik man skal. Er det ikke bare å be om dette? evt av HR? 

Anonymkode: f2a2f...eab

AnonymBruker
Skrevet

I slike situasjoner pakker jeg bind eller tampong inn i dopapir og kaster ved vasken, det er jo ingen som ser at du går med en blodig tampong i handa da? Null problem.

Angående menskopp (som jeg også bruker), så ville jeg ikke brukt det i denne situasjonen... Hos oss har vi en lignende toalettløsning (søppel inne på doen, men vask utenfor, og da fungerer det ikke med menskopp for meg). 
Men vi har også et HC-toalett hvor toalett og vask er i samme rom. Når jeg har mensen og bruker kopp, har jeg null betenkeligheter med å bruke HC-toalettet 😄

Anonymkode: a96a2...dc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...