Gå til innhold

Sorg og sinne, utilgivelig svik

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. 

Jeg er familiens sorte får. Steforelder har alltid vært sjalu på meg og mitt forhold til min forelder og besteforelder. Dette har vedkommende forsøkt å ødelegge ved flere anledninger. Det har nå gått så langt at min forelder er sint på meg, å jeg aner ikke hvorfor. 

Min besteforelder som jeg alltid har hatt et nært forhold til, døde nylig. Jeg fikk ingen beskjed om at hen var innlagt på sykehus. Hele familien har fått tatt farvel, men ikke jeg.  De har til og med ringt andre søsken av meg slik at hen fikk snakke med de på telefon. 

Jeg er så sint at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, å sorgen over å miste mitt familiemedlem er stor 😰

Anonymkode: 6744a...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 7.06):

Hei. 

Jeg er familiens sorte får. Steforelder har alltid vært sjalu på meg og mitt forhold til min forelder og besteforelder. Dette har vedkommende forsøkt å ødelegge ved flere anledninger. Det har nå gått så langt at min forelder er sint på meg, å jeg aner ikke hvorfor. 

Min besteforelder som jeg alltid har hatt et nært forhold til, døde nylig. Jeg fikk ingen beskjed om at hen var innlagt på sykehus. Hele familien har fått tatt farvel, men ikke jeg.  De har til og med ringt andre søsken av meg slik at hen fikk snakke med de på telefon. 

Jeg er så sint at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, å sorgen over å miste mitt familiemedlem er stor 😰

Anonymkode: 6744a...c03

Besøk din kjære besteforelder og gå gjennom prosessene selv. Skriv en fin minnetale som presten kan lese opp for deg. Ikke la sjalusi ødelegge dette. 
gjør som du ellers ville gjort. 
Så tar du praten med de etter begravelsen er over. 

Anonymkode: bf35e...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du ikke kontakt med søsknene dine heller? Det var leit. Kanskje forsøk å få kontakt med din forelder eller et søsken før begravelsen?

Anonymkode: f7908...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...