AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Ønsker synspunkter ☺️ Anonymkode: a6cec...025
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Seksuelt undertrykt, slik som slådd, pisket, spyttet på o.l. Anonymkode: a6cec...025
Fioljenta Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Det kan være en sammenheng, men trenger ikke være det. Hvis du har blitt misbrukt tidligere, har lav selvtillit, hatt en en dårlig barndom eller lignende, må du være veldig forsiktig med dominanslek. Noen opplever undertrykkelsen som bra, fordi det føles ut som noe kjent, men likevel så bryter det dem enda ned over tid. Nesten som om misbruket fortsetter. Jeg har lest om flere som hardnakket påstod at alt var greit og at de likte dominanslek, men som i etterkant oppdaget at det ikke var bra for dem. Dominanslek kan være fint og bra, men vi må sørge for at det bygger oss opp i stedet for ned!
MuffinStud Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Hvis det er en sammenheng, så mener jeg det er nær sagt en kuriositet. Det er en del av deg. Man bærer med seg opplevelser Det viktigste for min del er at det å omfavne sin seksualitet på ingen måte skal taes til inntekt for at: Man likte det som skjedde i barndommen. At det var en positiv ting / noe man hadde behov for. Det er noe galt som skal fikses. At man er hemmelig forelsket i sin (jeg antar) opprinnelige overgriper. At man fikk det til å skje ved å "vært slik" i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 Det gjorde det for meg. Jeg trodde at det var kun slik noen kunne elske meg, at dette var normalt. Det var det eneste jeg kunne. Jeg trodde at jeg måtte please andre på en slik måte for å bli godtatt, så feil kan en ta🙈 Anonymkode: c2487...22d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 Usikker, hadde en dårlig barndomme og tenner på sånt som voksen. Om det er sammenheng veit eg ikke. Anonymkode: 0f5ad...aea 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ønsker synspunkter ☺️ Anonymkode: a6cec...025 Hva definerer du som dårlig barndom? Anonymkode: 32d9e...9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå