Gå til innhold

Overtenking

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen gode råd for å stoppe overtenking? Klokka er snart tre, kjeven og skuldrene er stramme, og jeg har ikke sovet.  Jeg har klump i magen pga noe pengeforbruk som jeg hadde planlagt , og like vel reagerer jeg slik.... hvorfor? Jeg er så lei av at jeg må kjøre hode på absolutt alt, og at jeg skal ha dårlig samvittighet for alt 

Anonymkode: 76f91...799

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du er ikke alene, det skal du i allefall vite. Etterhvert blir vi bedre på å gi faen... gi faen i alle bekymringene som i det store og hele ikke betyr noe som helst. Det meste av det jeg har kjent av stress og angst har til ettertanke vært ubegrunnet/ubetydelig.

Anonymkode: a9f80...016

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du er ikke alene, det skal du i allefall vite. Etterhvert blir vi bedre på å gi faen... gi faen i alle bekymringene som i det store og hele ikke betyr noe som helst. Det meste av det jeg har kjent av stress og angst har til ettertanke vært ubegrunnet/ubetydelig.

Anonymkode: a9f80...016

Sånn er det her også, ubegrunnet angst. Alltid like vanskelig når jeg får spørsmål om hvorfor jeg har angst og ikke kan svare. Og jeg antar at det er angst nå også,  jeg hater penger. Har hatt regningsangst tidligere 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sånn er det her også, ubegrunnet angst. Alltid like vanskelig når jeg får spørsmål om hvorfor jeg har angst og ikke kan svare. Og jeg antar at det er angst nå også,  jeg hater penger. Har hatt regningsangst tidligere 

Les boken «lev mer - tenk mindre» ❤️

Anonymkode: b6b77...f82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...