AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Jeg har denne julen ikke gledet meg til jul, ikke vært trist, men helt apatisk. Har bare kjørt på mot jul og ikke klart å tenke eller føle. Bare gjort alt som må gjøres, og på julaften klarte jeg ikke føle noen av gavene som ble gitt. Jeg var takknemlig, men sa bare "tusen takk, den var veldig fin, akkurat det jeg trengte" typ. Men jeg følte ingenting... og jeg er hyperfølsom, griner av alt type. Jeg forstår ikke og vet ikke om det kan ha SÅ mye å si å begynne på nye p piller? Jeg føler meg mindre sympatisk enn før, samtidig mindre kranglete, det er ingen grunn for å si eller gjøre noen ting. Ikke engang klarer jeg å prate med venner lenger, jeg vet bare ikke hva å si eller hva å prate om.. hjelp Anonymkode: 56b4c...49c 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Tror du innbiller deg 80% av effekten (placebo). Fullstendig apatisk gjør pillen deg ikke Anonymkode: b9709...273
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror du innbiller deg 80% av effekten (placebo). Fullstendig apatisk gjør pillen deg ikke Anonymkode: b9709...273 Har bare følt det, kom på at jeg har byttet pille nylig, men er ikke noe jeg har gått rundt og tenkt på🙈 beklager for dårlig forklaring Anonymkode: 56b4c...49c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Man kan få det sånn hvis man er veldig sliten for eksempel. Jeg kan også ha det sånn i perioder uavhengig av hormonprevensjon. Man kan også få det sånn i mørketiden, spesielt hvis man ikke tar d-vitamintilskudd og har utviklet mangel på det. Anonymkode: cf2df...068 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå