AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #61 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet at du kunne ha reddet ett hundeliv i dag? Du vet ikke hviilken tilstand den hunden er i. Kanskje er den hardt skadet, men du gidder ikke å lete i det området. Så du lyver om at du har lett der så selvsagt leter ingen andre der. Hva gjør du, hvordan forklarer du i morgen når du kan hende finner den døde hunden i det området du skulle lete? Anonymkode: f4201...8bb Eier hadde nok satt pris på å få vite åssen drittvenninne hun har ja, som lyver om at hun har lett etter hunden. Veldig spesielt av ts å navngi hunden, mtp at eier da er rimelig lett å finne mtp avisartikler, og innlegg (av eier) på bla. Gruppa rømlingen på Facebook... Anonymkode: c6585...cd2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #62 Del Skrevet 3. januar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke lett å oppdage en død, svart hund midt på natta så akuratt det hadde vært det letteste scenarioet å forklare for TS. Anonymkode: c9387...d37 Saken er at du kunne oppdaget en hund i livet nå, men som kunne vært død i morgen! Anonymkode: f4201...8bb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. januar 2024 #63 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fordi hun tydeligvis er sur fordi jeg ikke aksepterte at jeg gikk alene Når jeg nå sender melding og jeg har vært ute og lett, men ikke funnet henne, da kan hun ikke være sur lengre. Så leter jeg u området i morgen. Det er ikke slik at de kommer til å lete der i natt hvis de vet at jeg ikke er der, da forblir det området ulett til i morgen uansett Anonymkode: 57350...ee0 Men tror du ikke hun blir enda mer sur hvis hun finner ut av at du lyver? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. januar 2024 #64 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du vet at det her er utrolig lett gjenkjennelig, med tanke på at det ligger et innlegg (med bilde) skrevet av eier på Facebookgruppa "rømlingen" med hele 82113 medlemmer, om nettopp hunden Tyra som rømte på nyttårsaften? Anonymkode: c6585...cd2 Takk for tips. Har nå sendt henne link til denne tråden 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 3. januar 2024 #65 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er ikke lett å oppdage en død, svart hund midt på natta så akuratt det hadde vært det letteste scenarioet å forklare for TS. Anonymkode: c9387...d37 Hørt om kontrast? En svart hund liggende i hvit snø er ikke akkurat håpløst å finne. Natt eller ei.. Som trådens emne; "tilbydde meg hjelp i letingen.." Vet ikke jeg. Du tilbydde deg vel stort sett sosialisering.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #66 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uaktuelt å lete alene. Jeg sitter her litt til, så sender jeg melding til venninne at området er lett i og ingen hund observert. Anonymkode: 57350...ee0 Hvorfor lyve og lure henne til å tro at hunden ikke kan være i dette området? Hvorfor ikke bare si at du ikke har lyst til å gå alene i mørket? Anonymkode: 1929e...5c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #67 Del Skrevet 3. januar 2024 Silva Pluvialis skrev (6 minutter siden): Takk for tips. Har nå sendt henne link til denne tråden Hahahahha Jeg brukte navnet helt tilfeldig. Så sprøtt at det er forsvunnet en hund med samme navn men, Tyra er jo inne uvanlig på hund Uansett, dette er ikke hunden som det blir referert til her i tråden, så det går helt fint at du sender denne linken til en random dame Anonymkode: 57350...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. januar 2024 #68 Del Skrevet 3. januar 2024 Du mener at du tilbød deg å hjelpe, men hun trenger letemannskap, så da var det ikke et godt tilbud likevel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #69 Del Skrevet 3. januar 2024 Rotemor skrev (Akkurat nå): Du mener at du tilbød deg å hjelpe, men hun trenger letemannskap, så da var det ikke et godt tilbud likevel. Som jeg skrev i hovedinnlegget, jeg sa at jeg kunne holde henne med selskap Anonymkode: 57350...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #70 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hahahahha Jeg brukte navnet helt tilfeldig. Så sprøtt at det er forsvunnet en hund med samme navn men, Tyra er jo inne uvanlig på hund Uansett, dette er ikke hunden som det blir referert til her i tråden, så det går helt fint at du sender denne linken til en random dame Anonymkode: 57350...ee0 Veldig tilfeldig da, at både den hunden du snakker om, og denne det er linket til begge heter Tyra, begge var sorte, begge forsvant på nyttårsaften, pg begge eierene var ute å lette da du opprettet tråden...? Uansett så vil jo eier av rømlingen-hunden selv vite om hun hadde en samtale med en venninne eller ikke rundt det tidspunktet, som hadde omtrent samme ordlyd som dine meldinger. Anonymkode: c6585...cd2 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. januar 2024 #71 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hahahahha Jeg brukte navnet helt tilfeldig. Så sprøtt at det er forsvunnet en hund med samme navn men, Tyra er jo inne uvanlig på hund Uansett, dette er ikke hunden som det blir referert til her i tråden, så det går helt fint at du sender denne linken til en random dame Anonymkode: 57350...ee0 Du avslørte deg og fortsetter å lyve. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #72 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Veldig tilfeldig da, at både den hunden du snakker om, og denne det er linket til begge heter Tyra, begge var sorte, begge forsvant på nyttårsaften, pg begge eierene var ute å lette da du opprettet tråden...? Uansett så vil jo eier av rømlingen-hunden selv vite om hun hadde en samtale med en venninne eller ikke rundt det tidspunktet, som hadde omtrent samme ordlyd som dine meldinger. Anonymkode: c6585...cd2 Det er ikke min venninne, så det går helt fint. Artig om vedkommende som sendte link kan skrive her inne hva hun svarte på den linken Anonymkode: 57350...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #73 Del Skrevet 3. januar 2024 Silva Pluvialis skrev (Akkurat nå): Du avslørte deg og fortsetter å lyve. Så du har fått svar om at hun har en venninne som hun har hatt en slik dialog med? Løgn! Anonymkode: 57350...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #74 Del Skrevet 3. januar 2024 Skjønner ikke hvorfor du ikke bare sa at det var fint hun hadde med seg noen, men at du ikke tørr gå alene om natten ? Anonymkode: 60896...8b1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #75 Del Skrevet 3. januar 2024 Silva Pluvialis skrev (1 minutt siden): Du avslørte deg og fortsetter å lyve. Nå prøvde du å gjøre deg viktig ved å sende denne linken, så driter du deg bare ut. Festlig Anonymkode: 57350...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #76 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvorfor du ikke bare sa at det var fint hun hadde med seg noen, men at du ikke tørr gå alene om natten ? Anonymkode: 60896...8b1 Fordi hun ble tydeligvis sur men, det er vel ett fett, ingen vil lett der nå uansett. Jeg leter i morgen som jeg har skrvet Anonymkode: 57350...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. januar 2024 #77 Del Skrevet 3. januar 2024 Så planen er å lyve i morgen. Lyve om at områder hunden kan være er sjekket av deg? AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Fordi hun ble tydeligvis sur men, det er vel ett fett, ingen vil lett der nå uansett. Jeg leter i morgen som jeg har skrvet Anonymkode: 57350...ee0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #78 Del Skrevet 3. januar 2024 Rotemor skrev (5 minutter siden): Så planen er å lyve i morgen. Lyve om at områder hunden kan være er sjekket av deg? Jeg er ikke TS, men hun skal vel sjekke områdene i morgen tidlig istedenfor Anonymkode: ada2d...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 3. januar 2024 #79 Del Skrevet 3. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå prøvde du å gjøre deg viktig ved å sende denne linken, så driter du deg bare ut. Festlig Anonymkode: 57350...ee0 Syntes det er fint at du tilbød deg å stille opp som moralsk støtte for venninnen din så må ærlig si jeg reagerte litt på hylekoret som klagde over deg i starten av tråden. Å rotte seg sammen mot en person (selv på internett) er smålig. Du taper dessverre ansikt på å lyve til henne på denne måten. En løgn er en løgn og i denne konteksten synker du ganske lavt. og det spiller fint liten rolle at du skal ut å lete i morgen. Håper dere finner hunden. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #80 Del Skrevet 3. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hun er ikke selvdentrert. Hun har ganske enkelt ikke lyst å gå ute slene om natta, og det har jeg null problem med å forstå. Hadde venninna tatt ansvar i utgangspunktet og hunden hatt et snev av IQ så hadde ikke dette skjedd. Anonymkode: c9387...d37 Du burde ha forbud mot å være aktiv i diskusjonsfora med tanke på hvordan du omtaler andre! En hund må nødvendigvis på do selvom det er nyttårsaften, og blir en hund skremt av raketter så er det vedkommende som skyter opp raketter utenom midnatt som skylder i IQ og ikke hunden. Hvis eier tok ut hunden rundt midnatt har eier gjort en skikkelig tabbe, men de som tok ut hunden sin for en siste lufting flere timer før midnatt har gjort så godt de kan i forhold til å ivareta hundens behov samt skjerme den så godt som mulig. Anonymkode: 0b3ad...601 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå