AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #21 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du vil jo ikke lete. Du vil helst ha fokus på deg selv. Du vil late som om du er snill, men du vil ikke bidra. Og når du blir avslørt blir du surkelure. Anonymkode: 0dee9...4b2 Jeg trodde hun skulle lete alene. Fikk vondt av henne som måtte ut så sent alene, så jeg tilbød meg å bli med. Egoistiske meg Anonymkode: 57350...ee0 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #22 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hunden hennes er borte, men ditt fokus er på deg, ditt og din surmuling. Hjelp til eller bli hjemme. Er det mulig å være SÅ selvsentrert?! Anonymkode: 0dee9...4b2 Herregud, slapp av litt da. Jeg hadde ikke gått ut alene på natten for å lete. Anonymkode: ce0ef...f73 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #23 Del Skrevet 3. januar 2024 Men venninna svarte jo deg at hun straks skulle kjøre bort til tredje venninna. Så kommer du, og vil replanlegge, når de sikkert har sendt masse meldinger for å planlegge? Idet hun er på vei ut døra? Da lar du være å diktere, og svarer så flott at hun har fått med seg noen, du er ikke så keen på nattemørket så du tar en runde når det har lysnet. Istedet for å skape styr og surke. Hun har ikke svart deg fordi hun ga opp alt styret du skapte, og ville bare komme seg ut for å lete. Anonymkode: 75b2b...c9d 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #24 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun vil ikke gå alene om natta sier hun!!!! Er svært få som vil det. Anonymkode: c9387...d37 Da kan hun få med seg noen andre til å passe på seg. Voksne folk må da tørre å gå ut om det er mørkt. Anonymkode: 0e562...a79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #25 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg trodde hun skulle lete alene. Fikk vondt av henne som måtte ut så sent alene, så jeg tilbød meg å bli med. Egoistiske meg Anonymkode: 57350...ee0 Meg, meg, meg.. Hun har ikke overskudd til å dille med å svare deg, når hun har fokus på å lete etter hunden sin. Kom deg ut og let i det andre området asap. Anonymkode: 0e562...a79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #26 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men venninna svarte jo deg at hun straks skulle kjøre bort til tredje venninna. Så kommer du, og vil replanlegge, når de sikkert har sendt masse meldinger for å planlegge? Idet hun er på vei ut døra? Da lar du være å diktere, og svarer så flott at hun har fått med seg noen, du er ikke så keen på nattemørket så du tar en runde når det har lysnet. Istedet for å skape styr og surke. Hun har ikke svart deg fordi hun ga opp alt styret du skapte, og ville bare komme seg ut for å lete. Anonymkode: 75b2b...c9d Hun sendte meg bilde av kart hvor jeg kunne ut å lete Det hadde vært null stress for henne å heller lete i dette området selv, så kunne jeg bare ringt felles venninne og fortalt henne at jeg var på vei til henne istedenfor Da hadde eier av hunden sikret seg at to områder ble dekket i natt. Hun valgte heller å bare l være å svare videre på meldingen Anonymkode: 57350...ee0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #27 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da kan hun få med seg noen andre til å passe på seg. Voksne folk må da tørre å gå ut om det er mørkt. Anonymkode: 0e562...a79 Hborfor tør ikke eier det da? Anonymkode: 57350...ee0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #28 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meg, meg, meg.. Hun har ikke overskudd til å dille med å svare deg, når hun har fokus på å lete etter hunden sin. Kom deg ut og let i det andre området asap. Anonymkode: 0e562...a79 Uaktuelt å lete alene. Jeg sitter her litt til, så sender jeg melding til venninne at området er lett i og ingen hund observert. Anonymkode: 57350...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #29 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Her var det mye surt. Skjønner TS jeg. Ikke så fett å gå rundt og lete alene i mørket. Herregud, det er vel ikke så vanskelig å forstå. Anonymkode: ada2d...32d Enig. Og TS skriver jo at hun tilbød å holde venninnen med selskap, ikke lete for henne. Venninnen burde svart på en annen måte hvis hun ikke ønsket å ha med TS. Blir noen ganger oppgitt over flokkmentaliteten på KG. Anonymkode: 430ca...9f7 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #30 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uaktuelt å lete alene. Jeg sitter her litt til, så sender jeg melding til venninne at området er lett i og ingen hund observert. Anonymkode: 57350...ee0 Hmm, er det så lurt da? Det beste er vel å ikke sende noen melding, heller enn å lyve? Anonymkode: 430ca...9f7 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #31 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hun vil ikke gå alene om natta sier hun!!!! Er svært få som vil det. Anonymkode: c9387...d37 Ganske mange vil det. Anonymkode: 6e92d...69c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #32 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uaktuelt å lete alene. Jeg sitter her litt til, så sender jeg melding til venninne at området er lett i og ingen hund observert. Anonymkode: 57350...ee0 Nå er jeg ikke lenger enig med deg lenger. Det blir bare for dumt å lyve. Anonymkode: c9387...d37 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #33 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men venninna svarte jo deg at hun straks skulle kjøre bort til tredje venninna. Så kommer du, og vil replanlegge, når de sikkert har sendt masse meldinger for å planlegge? Idet hun er på vei ut døra? Da lar du være å diktere, og svarer så flott at hun har fått med seg noen, du er ikke så keen på nattemørket så du tar en runde når det har lysnet. Istedet for å skape styr og surke. Hun har ikke svart deg fordi hun ga opp alt styret du skapte, og ville bare komme seg ut for å lete. Anonymkode: 75b2b...c9d Jeg: Jeg kommer bort og holder deg med selskap når du leter nå Eier: Ikke behov for det, jeg kjører til Elise nå, så leter vi to sammen. Du kan lete i sentrum (sender med kart) Jeg: Jeg har ikke lyst til å lege alene, så jeg kan bli med dere, eller så kan Elise og jeg lete sammen i sentrum, så leter du alene (Jeg fikk aldri svar etter at jeg sendte denne meldingen) Eier: Fint, tusen takk! Ring Elise og avtalt med henne, for jeg kjører ut og leter alene nå da SÅ ENKELT KUNNE DETTE VÆRT LØST Anonymkode: 57350...ee0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #34 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske mange vil det. Anonymkode: 6e92d...69c TS vil ikke. Anonymkode: c9387...d37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #35 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm, er det så lurt da? Det beste er vel å ikke sende noen melding, heller enn å lyve? Anonymkode: 430ca...9f7 Da blir det dårlig stemning, gidder ikke det Anonymkode: 57350...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #36 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uaktuelt å lete alene. Jeg sitter her litt til, så sender jeg melding til venninne at området er lett i og ingen hund observert. Anonymkode: 57350...ee0 Så du skal toppe med å lyve i tillegg? Du er meg en fin en. Men, ikke vits å svare deg mer. Du tar ikke til deg hva folk skriver, bare forsvarer deg. Anonymkode: 75b2b...c9d 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #37 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hborfor tør ikke eier det da? Anonymkode: 57350...ee0 Tørr hun ikke, har hun sagt det? Eller kom bare denne tredje venninnen deg i forkjøpet? Virker som at det er du som ikke tørr. Anonymkode: 0e562...a79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. januar 2024 #38 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Uaktuelt å lete alene. Jeg sitter her litt til, så sender jeg melding til venninne at området er lett i og ingen hund observert. Anonymkode: 57350...ee0 Det bør du ikke gjøre. Hva om hunden er der og eieren unnlater å lete der fordi hun tror du har vært der? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #39 Del Skrevet 3. januar 2024 Silva Pluvialis skrev (Akkurat nå): Det bør du ikke gjøre. Hva om hunden er der og eieren unnlater å lete der fordi hun tror du har vært der? De skal ikke lete der i natt. Jeg leter der i morgen når jeg uansett skal gå min vanlige tur o området. Jeg har allerede skrevet dette. Anonymkode: 57350...ee0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. januar 2024 #40 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De skal ikke lete der i natt. Jeg leter der i morgen når jeg uansett skal gå min vanlige tur o området. Jeg har allerede skrevet dette. Anonymkode: 57350...ee0 Men hvorfor skrive i dag at den ikke er der, og så dra dit i morgen? Hva om du finner den? Hva skal du si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå