AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Hunden hennes forsvant på nyttårsaften, pga raketter. Jeg sendte melding for 35 min siden og sa at jeg kunne holde henne med selskap nå som hun skal ut og lete igjen. Hun sa at hun skulle ha med seg ei annen, felles venninne, så hun trengte ikke selskap. Jeg fikk i samme meldingen bilde av kart over områder jeg kunne lete i. Jeg sa at jeg orket ikke å lete alene, at vi 3 kunne lete sammen, evt felles venninne og jeg. Ikke fått svar, selv om dialogene frem til den meldingen gikk raskt frem og tilbake. Er det jeg som er tror her? Synes hun var fryktelig utakknemlig. Jeg hadde skjønt det hvis de to skulle lete i hver sine områder, men nei, de leter sammen, mens Jec må lete alene..? Uaktuelt Anonymkode: 57350...ee0
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 3. januar 2024 Hjelper lite å gå i flokk og lete. Hvorfor vil du ikke ta deg en runde og lete? Jeg har bidratt mange ganger og går stort sett alltid alene. Jo flere man får spredd utover jo større område kan man dekke. Anonymkode: 0dee9...4b2 58 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 3. januar 2024 Du er ikke så veldig god venn da... hun trenger letehjelp, ikke selskap. Så ta deg nå en leterunde, uten å diktere omplanlegging av hvem går hvor. Vær grei og hjelpsom. Anonymkode: 75b2b...c9d 51 14
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Skjønner at du bare vil være grei og hjelpe til. Men det er jo slik at når en søker etter noe så går en hver for seg.. det er nemlig det som er mest effektivt. En går ikke i flokk og prater. En går og lytter. Hun tenker nok at du er en smule håpløs i og med at du ikke fikk svar. Og det er du jo i denne settingen. Du sa du ville hjelpe til men det du egentlig vil er å ha selskap. Anonymkode: f9bfd...fb3 32 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Nå sa ikke TS at de skulle gå å leie hender heller da. Når man drar ut sammen kan man ta forskjellige veier etter avtale. Anonymkode: 27bc4...ffe 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er ikke så veldig god venn da... hun trenger letehjelp, ikke selskap. Så ta deg nå en leterunde, uten å diktere omplanlegging av hvem går hvor. Vær grei og hjelpsom. Anonymkode: 75b2b...c9d Hborfor kan inne eier lete alene da? Null stress å sende melding til felles venninne at jeg møter opp hos henne, så leter vi sammen, så kan eier lete alene Anonymkode: 57350...ee0 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hborfor kan inne eier lete alene da? Null stress å sende melding til felles venninne at jeg møter opp hos henne, så leter vi sammen, så kan eier lete alene Anonymkode: 57350...ee0 Tenker at du missoppfatter dette om at de ska gå sammen for å lete. Vil du hjelpe til eller vil du ikke?? Anonymkode: f9bfd...fb3 13 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner at du bare vil være grei og hjelpe til. Men det er jo slik at når en søker etter noe så går en hver for seg.. det er nemlig det som er mest effektivt. En går ikke i flokk og prater. En går og lytter. Hun tenker nok at du er en smule håpløs i og med at du ikke fikk svar. Og det er du jo i denne settingen. Du sa du ville hjelpe til men det du egentlig vil er å ha selskap. Anonymkode: f9bfd...fb3 De vil jo gå sammen? Anonymkode: 57350...ee0 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #10 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker at du missoppfatter dette om at de ska gå sammen for å lete. Vil du hjelpe til eller vil du ikke?? Anonymkode: f9bfd...fb3 Misoppfatter ikke. Hun skrev i meldingen at hun skulle straks kjøre bort til felles venninne, så skulle de lete i område X, da hadde hun allerede selskap, men jeg kunne lete i område Y Anonymkode: 57350...ee0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #11 Skrevet 3. januar 2024 Gi faen i både hunden og venninna. De har selv satt seg i situasjonen. Anonymkode: c9387...d37 9 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #12 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker at du missoppfatter dette om at de ska gå sammen for å lete. Vil du hjelpe til eller vil du ikke?? Anonymkode: f9bfd...fb3 Som jeg skrev i meldingen, jeg kan holde deg med selskap (visste ikke at hun allerede hadde avtalt med annen venninne). Og nei, uaktuelt å lete alene kl 01.00 Anonymkode: 57350...ee0 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #13 Skrevet 3. januar 2024 Hunden hennes er borte, men ditt fokus er på deg, ditt og din surmuling. Hjelp til eller bli hjemme. Er det mulig å være SÅ selvsentrert?! Anonymkode: 0dee9...4b2 33 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gi faen i både hunden og venninna. De har selv satt seg i situasjonen. Anonymkode: c9387...d37 Jeg juger hos skriver at jeg skal ut og lete nå, orker ikke noen diskusjon på dette. Så får jeg heller lete i det området i morgen når jeg uansett går tur der til vanlig Anonymkode: 57350...ee0 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #15 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hunden hennes er borte, men ditt fokus er på deg, ditt og din surmuling. Hjelp til eller bli hjemme. Er det mulig å være SÅ selvsentrert?! Anonymkode: 0dee9...4b2 Det er visst det Jeg hadde takket ja til å lete alene hadde jeg mistet noen jeg var glad i, sålenge det førte til at et annet område også ble lett i Anonymkode: 57350...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #16 Skrevet 3. januar 2024 Her var det mye surt. Skjønner TS jeg. Ikke så fett å gå rundt og lete alene i mørket. Herregud, det er vel ikke så vanskelig å forstå. Anonymkode: ada2d...32d 16 3 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #17 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er visst det Jeg hadde takket ja til å lete alene hadde jeg mistet noen jeg var glad i, sålenge det førte til at et annet område også ble lett i Anonymkode: 57350...ee0 Men du vil jo ikke lete. Du vil helst ha fokus på deg selv. Du vil late som om du er snill, men du vil ikke bidra. Og når du blir avslørt blir du surkelure. Anonymkode: 0dee9...4b2 19 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #18 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hunden hennes er borte, men ditt fokus er på deg, ditt og din surmuling. Hjelp til eller bli hjemme. Er det mulig å være SÅ selvsentrert?! Anonymkode: 0dee9...4b2 Hun er ikke selvdentrert. Hun har ganske enkelt ikke lyst å gå ute slene om natta, og det har jeg null problem med å forstå. Hadde venninna tatt ansvar i utgangspunktet og hunden hatt et snev av IQ så hadde ikke dette skjedd. Anonymkode: c9387...d37 14 1 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #19 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her var det mye surt. Skjønner TS jeg. Ikke så fett å gå rundt og lete alene i mørket. Herregud, det er vel ikke så vanskelig å forstå. Anonymkode: ada2d...32d Takk De to andre er tydeligvis ikke interessert i å lete alene i mørket og all denne snøen de heller Anonymkode: 57350...ee0 10
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #20 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men du vil jo ikke lete. Du vil helst ha fokus på deg selv. Du vil late som om du er snill, men du vil ikke bidra. Og når du blir avslørt blir du surkelure. Anonymkode: 0dee9...4b2 Hun vil ikke gå alene om natta sier hun!!!! Er svært få som vil det. Anonymkode: c9387...d37 12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå