Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad i hunden min og den trives ikke alene, så hverdagene er litt slitsomme og full av logistikk pga dette. For å løse dette problemet ser jeg etter jobber hvor jeg kan ha den med eller jobbe hjemmefra. Noen som har tips til arbeidsplasser/stillinger hvor dette passer seg? 

Anonymkode: 31d04...e94

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber på Anicura dyresykehus. Her har ansatt hundene et eget rom og de er alle hjertelig velkommen❤️ Men en lokal interiør butikk jeg er innom har betjeningen to hunder med seg, som oftest bak kassen (bakrommet) men også fremfor kassen. Elsker sånne steder hvor en kan ha hunden med seg på jobb

Anonymkode: af2d8...927

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jobber på Anicura dyresykehus. Her har ansatt hundene et eget rom og de er alle hjertelig velkommen❤️ Men en lokal interiør butikk jeg er innom har betjeningen to hunder med seg, som oftest bak kassen (bakrommet) men også fremfor kassen. Elsker sånne steder hvor en kan ha hunden med seg på jobb

Høres fantastisk ut for de med allergi og de som er redde hunder.

Anonymkode: baac5...d13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Moren min jobbet hos Dyrevernallinsen, der fikk de ha med seg hund på kontoret 😊

Anonymkode: fc38a...c08

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alt kan ikke tilrettelegges etter frykter. I den verden vi lever i må en forholde seg til at vi lever i en verden med dyr og herunder også hunder, viss en er så redd at en ikle kan oppholde seg i samme rom som en hund bør jobbe med frykten sin. For hunder møter en overalt, vi har førerhunder, de er i politiet, Redningsselskapet, tollen osv

De som eier denne lokale butikken kan velge konsept og kundegrupper helt selv selvfølgelig

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor skal de diktere livet til alle andre? 

Anonymkode: 9b6a0...d62

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal de diktere livet til alle andre? 

Hvorfor skal sånne som deg diktere livet til oss andre?

Anonymkode: 1a0da...a24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan dikterer jeg andres liv mener du? Hvis jeg eier en liten butikk og tar med bikkja mi dit? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi "oss andre" er en stor minoritet i samfunnet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber på hotell hvor det er tillatt med hund (naturligvis kun på back officen, ikke inne i restaurant eller hotellrommene), samboer jobber på bilverksted. Vi byttet på å ha han med på jobb hver dag til han var rundt 10 måneder. 

Ellers har jeg sett følgende steder hvor folk kan ha med hunden sin på jobb; 
Dyrebutikker og f.eks. Felleskjøpet
Frittstående nisjebutikker
Veterinær 
Kontorlandskap
Optiker (frittstående)

Anonymkode: 826c2...25f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Alt kan ikke tilrettelegges etter frykter. I den verden vi lever i må en forholde seg til at vi lever i en verden med dyr og herunder også hunder, viss en er så redd at en ikle kan oppholde seg i samme rom som en hund bør jobbe med frykten sin. For hunder møter en overalt, vi har førerhunder, de er i politiet, Redningsselskapet, tollen osv

De som eier denne lokale butikken kan velge konsept og kundegrupper helt selv selvfølgelig

Det samme kan sies om frykt for nyttårsraketter

Anonymkode: 35645...d3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke at hunder skal være med på alle slags jobber. Ja, jeg forstår at eierene elsker hundene sine, men det betyr ikke at alle andre elsker dem. Og hvis hundene skal være med på jobb vil jeg gjerne vite det før.

Jeg bodde i ett stort studenthus i England. Med resepsjon, treningsrom og det hele. Etter noen få uker tok den ene resepsjonisten med seg hunden sin på jobb. Jeg måtte gå igjennom resepsjonen for å komme til mitt rom. Dette var en hund som hun lot løpe løs.

Vet du hva`? Det var ikke greit for meg.! Jeg er meget allergisk og er vel litt beskymret for hunder. Hadde jeg vist at en hund skulle være der hadde jeg valgt ett annet sted å bo! Jeg sendte inn en klage og hunden kom ikke tilbake igjen. Man kan kalle meg drittsekk for det, men...

Anonymkode: fd294...9d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det samme kan sies om frykt for nyttårsraketter

Nei, urasjonell frykt hos mennesker som forstår ting, og rasjonell frykt hos dyr som ikke forstår hva som foregår er to heeeelt forskjellige ting. Nå er det ikke kun hunder man ønsker å ta hensyn til når det kommer til fyrverkeri (min hun foreksempel bryr seg ikke i det heletatt), men ville dyr. Vi mennesker har ingen rett til å gjøre ville dyr så redde og desorienterte fordi vi vil se på lys på himmelen, det er så stusselig holdning. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er med hunder slik det er med kjønnsorgan og religioner, det er fint å ha en og det er lov å være stolt av den, men jeg vil ikke ha den trødd opp i ansiktet på verken barnet mitt eller meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på kontor hvor hunder er velkommne. Synes det er veldig koselig å ha med hunden på jobb, kan kose litt når man har tid og får strekt litt på bena får litt frisk luft mellom øktene. Søsteren min jobber på sykehjem og har hatt med hunden sin på jobb hver vakt i over ti år. Mannen jobber som snekker og har også ofte hunden vår med seg hvis jeg feks har mange møter. Når jeg tenker meg om har de fleste i min omgangskrets ofte med seg hunden sin på jobb. 

Anonymkode: dabcb...459

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ut ifra endel kommentarer her så skal jeg fortsette å fyre opp nyttårsraketter, hater hundeeiere som ikke tar hensyn til folk rundt seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er med hunder slik det er med kjønnsorgan og religioner, det er fint å ha en og det er lov å være stolt av den, men jeg vil ikke ha den trødd opp i ansiktet på verken barnet mitt eller meg.

Du glemte en ting her - barn. Ikke fint å se på og vil helst ikke ha skrikerungen din trødd opp i ansiktet, hverken på buss, trikk, fly, butikk, restaurant osv👊🏼

Anonymkode: 407f9...88e

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg tar den med på kontoret mitt. Men han er valp enda så han er ikke i ro. Andre hunden min elsket buret sitt så han var hjemme. De få gangene han var med meg ble han helt stressa fordi det var så mye å se på og lukte på. 

Anonymkode: eab9c...db2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du glemte en ting her - barn. Ikke fint å se på og vil helst ikke ha skrikerungen din trødd opp i ansiktet, hverken på buss, trikk, fly, butikk, restaurant osv👊🏼

Anonymkode: 407f9...88en

Det sies at hundeeiere ligner på hunden sin, noen ganger gjelder det iq nivået også.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ut ifra endel kommentarer her så skal jeg fortsette å fyre opp nyttårsraketter, hater hundeeiere som ikke tar hensyn til folk rundt seg.

Så du vil terrorisere dyr fordi du er uenig med noen få mennesker? 60 hunder er savnet etter nyttårsaften i år. En hest ble så skremt at den knakk benet og måtte avlives. Du høres ut som et godt menneske. 

Anonymkode: dabcb...459

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...