AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Hei jeg er i uke 4 i renselsen For 2 uker tilbake til lørdag har jeg fått litt hvit og brun utflod søndag har jeg fått blødninger som mensen ( har det nå også ) er det vanlig ? Eller kan det være mensen eller renselsen jeg har ikke smerter magen osv er bare litt stressa Anonymkode: 9e1d8...acf
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Ta en telefon og spør for sikkerhets skyld. Jeg mener å huske at blødningene skal avta, ikke bli blod igjen. Og at de sa at man skal følge med på ny blødning og evt lukt. Antar formen og allmentilstanden din er helt grei? Anonymkode: e872c...192 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Jeg er helt i form ingen feber ingen smerter ☺️ Anonymkode: 9e1d8...acf
Elskerbarn9298 Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ta en telefon og spør for sikkerhets skyld. Jeg mener å huske at blødningene skal avta, ikke bli blod igjen. Og at de sa at man skal følge med på ny blødning og evt lukt. Antar formen og allmentilstanden din er helt grei? Anonymkode: e872c...192 Er i form … blodet lukter litt som mensen men ikke alvorlig lukt og alvorlig blødninger
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Bare skorpen på såret i livmoren som løsner. Helt vanlig og normalt med en "etterblødning" som du beskriver når det skjer. Anonymkode: 540bc...651 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bare skorpen på såret i livmoren som løsner. Helt vanlig og normalt med en "etterblødning" som du beskriver når det skjer. Anonymkode: 540bc...651 Hvor lenge varer det sånn ca? Er så sliten med å bytte bind heletiden blør så mye er så slapp og sliten🥲 Anonymkode: 9e1d8...acf
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvor lenge varer det sånn ca? Er så sliten med å bytte bind heletiden blør så mye er så slapp og sliten🥲 Anonymkode: 9e1d8...acf Jeg tror du skal ringe og høre. Ingen av oss kan vurdere hva dette er. Du vil føle deg mye mer trygg hvis du får snakket med noen. Anonymkode: e872c...192 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror du skal ringe og høre. Ingen av oss kan vurdere hva dette er. Du vil føle deg mye mer trygg hvis du får snakket med noen. Anonymkode: e872c...192 Fant ut på Google👍🏼 Anonymkode: 9e1d8...acf
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Skrevet 3. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fant ut på Google👍🏼 Anonymkode: 9e1d8...acf Okay, jeg ville ringt. Og hørt. For igår skrev du at allmentilstanden din var helt fin, du var helt i form, og idag er du sliten og slapp, og blør mye. Anonymkode: e872c...192 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå