AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 Hei! Jeg har tatt meg en kikk på Finn, og kom over en del Nissan Leaf. Mange av disse er eldre, men skulle gjerne hatt meg en bil nr 2. Noen her som har en 2012 Leaf med 9/12 streker på batteri som vil si noe om rekkevidde? Har også vurdert E golf, ser at de har rekkevidde opp til 150km på vinterstid. Skulle gjerne sluppet å lade bilen hele tiden, da jeg har en huseier som er gnien på penger og skal regne på hver eneste krone, selv på strøm til en liten Leaf/Golf. -Har allerede strøm inkludert i leie, og betaler ganske mye. Anonymkode: bff81...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg har tatt meg en kikk på Finn, og kom over en del Nissan Leaf. Mange av disse er eldre, men skulle gjerne hatt meg en bil nr 2. Noen her som har en 2012 Leaf med 9/12 streker på batteri som vil si noe om rekkevidde? Har også vurdert E golf, ser at de har rekkevidde opp til 150km på vinterstid. Skulle gjerne sluppet å lade bilen hele tiden, da jeg har en huseier som er gnien på penger og skal regne på hver eneste krone, selv på strøm til en liten Leaf/Golf. -Har allerede strøm inkludert i leie, og betaler ganske mye. Anonymkode: bff81...5a2 Du må ikke se på rekkevidden da, du må se på forbruket… Du trenger en bil med lavt forbruk, ikke lang rekkevidde. Anonymkode: 60f40...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 3. januar 2024 #3 Del Skrevet 3. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg har tatt meg en kikk på Finn, og kom over en del Nissan Leaf. Mange av disse er eldre, men skulle gjerne hatt meg en bil nr 2. Noen her som har en 2012 Leaf med 9/12 streker på batteri som vil si noe om rekkevidde? Har også vurdert E golf, ser at de har rekkevidde opp til 150km på vinterstid. Skulle gjerne sluppet å lade bilen hele tiden, da jeg har en huseier som er gnien på penger og skal regne på hver eneste krone, selv på strøm til en liten Leaf/Golf. -Har allerede strøm inkludert i leie, og betaler ganske mye. Anonymkode: bff81...5a2 Du sier du har en huseier som er gnien på penger, her er det DU som er gnien! Forventer du at huseier skal sponse GRATIS drivstoff til bilen din???? Er du også irritert for at huseier ikke har gitt deg ett eget kort du kan fylle bensin for? Sånne folk som deg provoserer meg noe grenseløst! Ta for pokker å sett deg inn i hvordan virkligheten fungerer! Du høres ut som en bortskjemt drittunge med den holdningen der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Del Skrevet 3. januar 2024 Tobias001 skrev (2 timer siden): Du sier du har en huseier som er gnien på penger, her er det DU som er gnien! Forventer du at huseier skal sponse GRATIS drivstoff til bilen din???? Er du også irritert for at huseier ikke har gitt deg ett eget kort du kan fylle bensin for? Sånne folk som deg provoserer meg noe grenseløst! Ta for pokker å sett deg inn i hvordan virkligheten fungerer! Du høres ut som en bortskjemt drittunge med den holdningen der! Ey, ta å rull inn kjeften litt før du begynner å prate, ditt forbanna troll! Jeg betaler allerede alt for mye, og jeg gjør mye. Måker over alt, uten så mye som et takk engang. Fikser også ting i leiligheten uten å bry huseier med noe som helst. +++ Eget kort til drivstoff, det hadde vært fint.. til fossibilen jeg allerede eier og bruker greit med penger på i mnd allerede. Slike folk som deg provoserer meg noe grenseløst også, er det mulig. Takk, og du høres ut som et forbanna rasshøl på måten du skriver. Anonymkode: bff81...5a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 3. januar 2024 #5 Del Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg har tatt meg en kikk på Finn, og kom over en del Nissan Leaf. Mange av disse er eldre, men skulle gjerne hatt meg en bil nr 2. Noen her som har en 2012 Leaf med 9/12 streker på batteri som vil si noe om rekkevidde? Har også vurdert E golf, ser at de har rekkevidde opp til 150km på vinterstid. Skulle gjerne sluppet å lade bilen hele tiden, da jeg har en huseier som er gnien på penger og skal regne på hver eneste krone, selv på strøm til en liten Leaf/Golf. -Har allerede strøm inkludert i leie, og betaler ganske mye. Anonymkode: bff81...5a2 Bare et tips.. Hørte at det er vesentlig forskjell på varme i bilen fra 2014 modellen. 2014 har visst varmepumpe for å varme kupeen. Noe som kan være verdt å sjekke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 3. januar 2024 #6 Del Skrevet 3. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Ey, ta å rull inn kjeften litt før du begynner å prate, ditt forbanna troll! Jeg betaler allerede alt for mye, og jeg gjør mye. Måker over alt, uten så mye som et takk engang. Fikser også ting i leiligheten uten å bry huseier med noe som helst. +++ Eget kort til drivstoff, det hadde vært fint.. til fossibilen jeg allerede eier og bruker greit med penger på i mnd allerede. Slike folk som deg provoserer meg noe grenseløst også, er det mulig. Takk, og du høres ut som et forbanna rasshøl på måten du skriver. Anonymkode: bff81...5a2 Du vet at strøm er dyrt!? Å bare lade e liten elbil utgjør en kostnad på ganske mange tusen ekstra i året! Du burde seriøst oppsøke proffesjonell hjelp med de holdningene dine! Med mindre det står spesifisert i leieavtalen din at du kan lade elbil på strømmen som er inkludert i leien så kan du IKKE gjøre dette! For øvrig begynner jeg å skjønne hvorfor du ikke kommer deg videre i livet, men sitter stuck i en leie leilighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 3. januar 2024 #7 Del Skrevet 3. januar 2024 Selv om du så må bruke en ladestasjon vil det være 60-70% rimeligere enn å fylle fossilt. Så om du ikke skal pendle så langt så er en eldre elbil et godt valg. Kanskje har du mulighet for å lade på jobb også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Del Skrevet 3. januar 2024 Tobias001 skrev (39 minutter siden): Du vet at strøm er dyrt!? Å bare lade e liten elbil utgjør en kostnad på ganske mange tusen ekstra i året! Du burde seriøst oppsøke proffesjonell hjelp med de holdningene dine! Med mindre det står spesifisert i leieavtalen din at du kan lade elbil på strømmen som er inkludert i leien så kan du IKKE gjøre dette! For øvrig begynner jeg å skjønne hvorfor du ikke kommer deg videre i livet, men sitter stuck i en leie leilighet. Yo, slapp av litt. Poengene dine er forsåvidt gode, men innpakningen din er søppel. Anonymkode: 60f40...70b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå