McMary Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Jeg har tidligere hatt et dårlig mønster og blitt tiltrukket av "feil" menn (kort fortalt) . Nå har jeg vært alene noen år og føler meg mentalt sterk med god selvfølelse, grenser, forstålelse for hva jeg vil ha etc. Slik jeg har skjønt det kan jeg ikke forvente den spenningsfølelsen og alle sommerfuglene som har fulgt med tidligere med en bra mann, så hva nå? Jeg møtte en veldig hyggelig og kjekk fyr i dag og vi skal snart treffes igjen. Er det noen som har noen tips, noe dere gjør eller tenker som setter i gang en forelskelse på en måte? Det ville vært så koselig å bli sammen en helt vanlig mann som deler mine verdisyn og noen interesser og tanker om livet. Dramafritt forhold er målet, men jeg vil jo kjenne på tiltrekning.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Det kommer etterhvert 🤗 gi det tid. Anonymkode: ef919...109 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Du må kanskje bli kjent med fyren først? Anonymkode: a17b3...c32
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Den elektriske følelsen får man som oftest av veldig spennende mennesker, og spennende mennesker er som regel spennende fordi de ikke rett ut gir deg det du trenger, de er utilgjengelige, uforutsigbare, upålitelige osv. Selv om det er ille så oppleves det som spennende i den periode hvor du er så interessert at du ser positivt på alt. Når du treffer en mann som er stabil, som gir deg riktig type oppmerksomhet, som er pålitelig osv så dirrer ikke det. Tvert i mot gir det deg en ro i sinnet. Du slapper av, du er komfortabel, du liker fyren. Men det er ikke spennende. Derfor tiltrekkes så mange kvinner av bad Boys, for de elsker sitringen i kroppen. Dopamin kicket. De blir avhengig av det og blir bare frustrerte av gode, kjærlige menn som er midt i blinken for dem. De vil ha dopamin-rushet og løper videre etter en spennende badboy. Så det du tror er forelskelse, er mest sannsynlig dopamin-kicket. Det er ikke egentlig forelskelse. Det er en rus. Du opplever spenning, såpass at du blir litt horny. Men mer er det trolig ikke. Forelskelse kommer som regel etter hvert. Når du opplever at du bryr deg mer enn normalt om en fyr, du tenker på ham, du vil ham vel, og når du er sammen med ham så liker du den du er når du er med ham. Den kjærligheten bare vokser. For å svare på spørsmålet ditt, så kan du selvfølgelig ikke gjøre noe spesielt for å bli forelsket. Det er noe som kommer av seg selv, enten ganske brått eller over tid. Du burde utforske forholdet, bli kjent, se hva slags kjærlighetsspråk dere har. Se om det forholdet gjør noe med deg. Det finnes ikke noe oppskrift på dette her. Du må bare finne ut av det. Men et rent fornuftsforhold tjener ingen av dere på. Anonymkode: 9e10c...de2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Den elektriske følelsen får man som oftest av veldig spennende mennesker, og spennende mennesker er som regel spennende fordi de ikke rett ut gir deg det du trenger, de er utilgjengelige, uforutsigbare, upålitelige osv. Selv om det er ille så oppleves det som spennende i den periode hvor du er så interessert at du ser positivt på alt. Når du treffer en mann som er stabil, som gir deg riktig type oppmerksomhet, som er pålitelig osv så dirrer ikke det. Tvert i mot gir det deg en ro i sinnet. Du slapper av, du er komfortabel, du liker fyren. Men det er ikke spennende. Derfor tiltrekkes så mange kvinner av bad Boys, for de elsker sitringen i kroppen. Dopamin kicket. De blir avhengig av det og blir bare frustrerte av gode, kjærlige menn som er midt i blinken for dem. De vil ha dopamin-rushet og løper videre etter en spennende badboy. Så det du tror er forelskelse, er mest sannsynlig dopamin-kicket. Det er ikke egentlig forelskelse. Det er en rus. Du opplever spenning, såpass at du blir litt horny. Men mer er det trolig ikke. Forelskelse kommer som regel etter hvert. Når du opplever at du bryr deg mer enn normalt om en fyr, du tenker på ham, du vil ham vel, og når du er sammen med ham så liker du den du er når du er med ham. Den kjærligheten bare vokser. For å svare på spørsmålet ditt, så kan du selvfølgelig ikke gjøre noe spesielt for å bli forelsket. Det er noe som kommer av seg selv, enten ganske brått eller over tid. Du burde utforske forholdet, bli kjent, se hva slags kjærlighetsspråk dere har. Se om det forholdet gjør noe med deg. Det finnes ikke noe oppskrift på dette her. Du må bare finne ut av det. Men et rent fornuftsforhold tjener ingen av dere på. Anonymkode: 9e10c...de2 Enig i den. It made sense.. er bare synd at mange er oppvokst med at man må ha den sitringen i kroppen for at ting skal være interessant. Pga filmer media some osv Anonymkode: 9865d...60e 1
Fighter83 Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 Dra på isbading, bowling, biljard, nakenbading i snøen og boblebad, tur på byen for å danse litt dirty på et dansegulv o.l. La han lage middag til deg mens du sitter stille og drikker vinen han serverer o.l. mens dere prater og blir kjent mens han styrer på 😉 1 1
McMary Skrevet 3. januar 2024 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Den elektriske følelsen får man som oftest av veldig spennende mennesker, og spennende mennesker er som regel spennende fordi de ikke rett ut gir deg det du trenger, de er utilgjengelige, uforutsigbare, upålitelige osv. Selv om det er ille så oppleves det som spennende i den periode hvor du er så interessert at du ser positivt på alt. Når du treffer en mann som er stabil, som gir deg riktig type oppmerksomhet, som er pålitelig osv så dirrer ikke det. Tvert i mot gir det deg en ro i sinnet. Du slapper av, du er komfortabel, du liker fyren. Men det er ikke spennende. Derfor tiltrekkes så mange kvinner av bad Boys, for de elsker sitringen i kroppen. Dopamin kicket. De blir avhengig av det og blir bare frustrerte av gode, kjærlige menn som er midt i blinken for dem. De vil ha dopamin-rushet og løper videre etter en spennende badboy. Så det du tror er forelskelse, er mest sannsynlig dopamin-kicket. Det er ikke egentlig forelskelse. Det er en rus. Du opplever spenning, såpass at du blir litt horny. Men mer er det trolig ikke. Forelskelse kommer som regel etter hvert. Når du opplever at du bryr deg mer enn normalt om en fyr, du tenker på ham, du vil ham vel, og når du er sammen med ham så liker du den du er når du er med ham. Den kjærligheten bare vokser. For å svare på spørsmålet ditt, så kan du selvfølgelig ikke gjøre noe spesielt for å bli forelsket. Det er noe som kommer av seg selv, enten ganske brått eller over tid. Du burde utforske forholdet, bli kjent, se hva slags kjærlighetsspråk dere har. Se om det forholdet gjør noe med deg. Det finnes ikke noe oppskrift på dette her. Du må bare finne ut av det. Men et rent fornuftsforhold tjener ingen av dere på. Anonymkode: 9e10c...de2 Takk for svar! Ja jeg har blitt klar over det første du skriver så jeg er spent på hvordan det eventuelt blir nå. Men jeg kjente alt i går kveld på en sitrende glede, og det er vel en god start. Tror det kan være lurt å prøve å flørte litt kanskje, fortelle hjernen på en eller annen måte at dette er ikke bare en venn, det er en potensiell partner. Jeg har trua på noe sånt, ikke bare vente på at det skjer. 2
McMary Skrevet 3. januar 2024 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2024 Fighter83 skrev (1 time siden): Dra på isbading, bowling, biljard, nakenbading i snøen og boblebad, tur på byen for å danse litt dirty på et dansegulv o.l. La han lage middag til deg mens du sitter stille og drikker vinen han serverer o.l. mens dere prater og blir kjent mens han styrer på 😉 Tusen takk! Nettopp, der minte du meg på at jeg har hørt man har større sjans for å bli tiltrukket av noen om man gjør spennende ting med dem, har kule opplevelser etc. Jeg er ikke flørtete av natur, så jeg må fortelle hjernen at her er det mer enn en venn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå