Gå til innhold

Fy faen så lei snø jeg er nå, har måket innkjørselen i to døgn nå, kommet over en meter snø!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faen som jeg er lei den helvetes møkkasnøen, den kan se seg til helvete vekk nå, jeg spyr av snø!

og hvor faen er det blitt av at snøen forsvinner fra landet vårt? Det blir faenmeg verre og verre for hver fuckings vinter, skulle ikke være snø og vinter nå ifølge de klimaekspertene! 

Ja til mye mer forurensning så det kan bli varmere og den helvetes dritsnøen kommer seg til helvete vekk og aldri mer noen sinne kommer tilbake!

beklager språkbruken, men jeg er så vanvittig lei snø nå

Anonymkode: b1867...bc2

• Liker 8
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Faen som jeg er lei den helvetes møkkasnøen, den kan se seg til helvete vekk nå, jeg spyr av snø!

og hvor faen er det blitt av at snøen forsvinner fra landet vårt? Det blir faenmeg verre og verre for hver fuckings vinter, skulle ikke være snø og vinter nå ifølge de klimaekspertene! 

Ja til mye mer forurensning så det kan bli varmere og den helvetes dritsnøen kommer seg til helvete vekk og aldri mer noen sinne kommer tilbake!

Sørlandet? Vet det er gale andre steder også, men enormt her. Dyp medfølelse om ikke annet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Hater vinterkulde, sørpe og hålke.

Anonymkode: fdbd1...fbf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (4 minutter siden):

Sørlandet? Vet det er gale andre steder også, men enormt her. Dyp medfølelse om ikke annet. 

Jepp, dog ikke mye som minner om Sørlandet nå 🤬🤣

takk for det

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig. Hater vinterkulde, sørpe og hålke.

Anonymkode: fdbd1...fbf

Helt grusomt 🤬😅

Skrevet

Jepp, dog ikke mye som minner om Sørlandet nå 🤬🤣

takk for det

Jeg var utesnødd fikk jeg sjekket ut idag, men nabo ville måke til imorgen og jeg skal hjem. Kjempesnilt og rørende 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor på vestlandet fallt det en meter på 3-4 dager rundt jul, gjorde ikke annet enn å løpe rundt og måke da jeg og, min medfølelse til deg! 

Anonymkode: 6c7c0...f83

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Medfølelse herfra også. Har vært veldig mye snø her også rett før jul og litt etter. Hadde til slutt problemer med å finne steder å legge snøen fordi alle haugene ble så store at jeg til slutt ikke hadde sjans til å kaste mer opp på dem. Kunne ikke akkurat kaste den bort i innkjørselen til naboen heller

Anonymkode: 808ed...733

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her i Sandefjord er det også sinnsykt mye snø, jeg hater det. Jeg bruker mye av tiden min ute på jobb, og det er så kaldt uansett hvor mye man kler seg, jeg gruer meg til hver dag. Og det er deprimerende å tenke på at det er mange måneder igjen av vinteren. Banner for meg selv når jeg er ute noen ganger, og det er utrolig dårlig brøyta mange steder også. Noen steder må man gå i veikanten, da fortauene er totalt nedsnødd. 

Anonymkode: 6c8cd...fc6

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Åh som folk klager… Det er ho frivillig å bo i Norge. Finnes land hvor det ikke er snø, kan jo bare flytte dit. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: f1a78...b44

• Liker 5
Skrevet

😁😁😁😜IMG_1898.thumb.jpeg.fb9cde538161377b528e63d4691ed977.jpeg

• Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanvittig med snø og jeg har en veldig vond skulder, mannen jobber døgnet rundt nå (med snøen i krs), vi holder på å flytte og jeg er super sliten og stressa. Kunne ikke passa dårligere. Heldigvis er det nye huset enkelt å komme til, det er bare en trapp vi må måke.

Anonymkode: 00b24...9a9

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må le. Her i Kongsberg er det alltid masse snø. Det er metershøye brøytekanter tiø langt uti april! 

Og resten av landet klager over litt snø nå 😂

Anonymkode: 8a2db...9c7

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snø tar vi i mot med åpne armer, fin trim og greit å få rivi seg litt laus fra skjermen. 😀

Anonymkode: 43cdc...9ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må le. Her i Kongsberg er det alltid masse snø. Det er metershøye brøytekanter tiø langt uti april! 

Og resten av landet klager over litt snø nå 😂

Anonymkode: 8a2db...9c7

Vi har ikke like mye mannskap og utstyr som dere som har snø hver vinter. Her er det få traktorer med fres, de har lånt fres fra andre steder i landet for å rydde osv

Anonymkode: 00b24...9a9

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Buhu, vært slik siden november hos meg 

• Liker 2
Skrevet

Samma her :( 

AnonymBruker
Skrevet

Her er lite snø, bare veier og plussgrader!

Anonymkode: 72e5c...761

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her er lite snø, bare veier og plussgrader!

Anonymkode: 72e5c...761

Hvor?? 

Anonymkode: df465...adc

AnonymBruker
Skrevet

Dette går fint de få gangene det skjer. Folk har bare godt av det.

Anonymkode: 59dde...40d

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...