AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Faen som jeg er lei den helvetes møkkasnøen, den kan se seg til helvete vekk nå, jeg spyr av snø! og hvor faen er det blitt av at snøen forsvinner fra landet vårt? Det blir faenmeg verre og verre for hver fuckings vinter, skulle ikke være snø og vinter nå ifølge de klimaekspertene! Ja til mye mer forurensning så det kan bli varmere og den helvetes dritsnøen kommer seg til helvete vekk og aldri mer noen sinne kommer tilbake! beklager språkbruken, men jeg er så vanvittig lei snø nå Anonymkode: b1867...bc2 8 2
Daisy-love Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Faen som jeg er lei den helvetes møkkasnøen, den kan se seg til helvete vekk nå, jeg spyr av snø! og hvor faen er det blitt av at snøen forsvinner fra landet vårt? Det blir faenmeg verre og verre for hver fuckings vinter, skulle ikke være snø og vinter nå ifølge de klimaekspertene! Ja til mye mer forurensning så det kan bli varmere og den helvetes dritsnøen kommer seg til helvete vekk og aldri mer noen sinne kommer tilbake! beklager språkbruken, men jeg er så vanvittig lei snø nå Anonymkode: b1867...bc2 Sørlandet? Vet det er gale andre steder også, men enormt her. Dyp medfølelse om ikke annet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Enig. Hater vinterkulde, sørpe og hålke. Anonymkode: fdbd1...fbf 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Daisy-love skrev (4 minutter siden): Sørlandet? Vet det er gale andre steder også, men enormt her. Dyp medfølelse om ikke annet. Jepp, dog ikke mye som minner om Sørlandet nå 🤬🤣 takk for det Anonymkode: b1867...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig. Hater vinterkulde, sørpe og hålke. Anonymkode: fdbd1...fbf Helt grusomt 🤬😅 Anonymkode: b1867...bc2
Daisy-love Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp, dog ikke mye som minner om Sørlandet nå 🤬🤣 takk for det Anonymkode: b1867...bc2 Jeg var utesnødd fikk jeg sjekket ut idag, men nabo ville måke til imorgen og jeg skal hjem. Kjempesnilt og rørende 🥰 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 Her jeg bor på vestlandet fallt det en meter på 3-4 dager rundt jul, gjorde ikke annet enn å løpe rundt og måke da jeg og, min medfølelse til deg! Anonymkode: 6c7c0...f83 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 Medfølelse herfra også. Har vært veldig mye snø her også rett før jul og litt etter. Hadde til slutt problemer med å finne steder å legge snøen fordi alle haugene ble så store at jeg til slutt ikke hadde sjans til å kaste mer opp på dem. Kunne ikke akkurat kaste den bort i innkjørselen til naboen heller Anonymkode: 808ed...733 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 Her i Sandefjord er det også sinnsykt mye snø, jeg hater det. Jeg bruker mye av tiden min ute på jobb, og det er så kaldt uansett hvor mye man kler seg, jeg gruer meg til hver dag. Og det er deprimerende å tenke på at det er mange måneder igjen av vinteren. Banner for meg selv når jeg er ute noen ganger, og det er utrolig dårlig brøyta mange steder også. Noen steder må man gå i veikanten, da fortauene er totalt nedsnødd. Anonymkode: 6c8cd...fc6 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 Åh som folk klager… Det er ho frivillig å bo i Norge. Finnes land hvor det ikke er snø, kan jo bare flytte dit. 🤷🏻♀️ Anonymkode: f1a78...b44 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 Helt vanvittig med snø og jeg har en veldig vond skulder, mannen jobber døgnet rundt nå (med snøen i krs), vi holder på å flytte og jeg er super sliten og stressa. Kunne ikke passa dårligere. Heldigvis er det nye huset enkelt å komme til, det er bare en trapp vi må måke. Anonymkode: 00b24...9a9 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #13 Skrevet 2. januar 2024 Jeg må le. Her i Kongsberg er det alltid masse snø. Det er metershøye brøytekanter tiø langt uti april! Og resten av landet klager over litt snø nå 😂 Anonymkode: 8a2db...9c7 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #14 Skrevet 2. januar 2024 Snø tar vi i mot med åpne armer, fin trim og greit å få rivi seg litt laus fra skjermen. 😀 Anonymkode: 43cdc...9ff 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #15 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg må le. Her i Kongsberg er det alltid masse snø. Det er metershøye brøytekanter tiø langt uti april! Og resten av landet klager over litt snø nå 😂 Anonymkode: 8a2db...9c7 Vi har ikke like mye mannskap og utstyr som dere som har snø hver vinter. Her er det få traktorer med fres, de har lånt fres fra andre steder i landet for å rydde osv Anonymkode: 00b24...9a9 8 2
Snuffa99 Skrevet 2. januar 2024 #16 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Faen som jeg er lei den helvetes møkkasnøen, den kan se seg til helvete vekk nå, jeg spyr av snø! og hvor faen er det blitt av at snøen forsvinner fra landet vårt? Det blir faenmeg verre og verre for hver fuckings vinter, skulle ikke være snø og vinter nå ifølge de klimaekspertene! Ja til mye mer forurensning så det kan bli varmere og den helvetes dritsnøen kommer seg til helvete vekk og aldri mer noen sinne kommer tilbake! beklager språkbruken, men jeg er så vanvittig lei snø nå Anonymkode: b1867...bc2 Buhu, vært slik siden november hos meg 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #18 Skrevet 2. januar 2024 Her er lite snø, bare veier og plussgrader! Anonymkode: 72e5c...761
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #19 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her er lite snø, bare veier og plussgrader! Anonymkode: 72e5c...761 Hvor?? Anonymkode: df465...adc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #20 Skrevet 2. januar 2024 Dette går fint de få gangene det skjer. Folk har bare godt av det. Anonymkode: 59dde...40d 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå