AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 Jeg liker Gutta og Jeg er redd. For en legende. Anonymkode: 23659...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Del Skrevet 3. januar 2024 Her kommer Vintern🎶🎵 Anonymkode: cf08c...ce2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 3. januar 2024 #3 Del Skrevet 3. januar 2024 Liker mange (de fleste) av sangene dems, men favoritten er "Du er" faktisk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella78 Skrevet 4. januar 2024 #4 Del Skrevet 4. januar 2024 Vanskelig å velge, men « En dag» eller «Her kommer vintern» 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 4. januar 2024 #5 Del Skrevet 4. januar 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Del Skrevet 4. januar 2024 Narkoman. Min beste venn❤️ Anonymkode: a71db...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Del Skrevet 4. januar 2024 Verdiløse menn Anonymkode: 7c151...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 4. januar 2024 #8 Del Skrevet 4. januar 2024 Bestevenner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 4. januar 2024 #9 Del Skrevet 4. januar 2024 Varierer med humøret: Det kan være « Action» , « Ta meg med» « Hvis jeg var deg» eller « Sola skinner» - de to siste låtene hørte jeg mye på som fjortis. Om jeg blir spurt om det samme om en måned, kan det godt være noen andre låter som dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. januar 2024 #10 Del Skrevet 4. januar 2024 Trist han gikk bort så tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #11 Del Skrevet 4. januar 2024 Athena Freyja skrev (1 time siden): Trist han gikk bort så tidlig Goggen fikk lønning og jeg var blakk. Anonymkode: 23659...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #12 Del Skrevet 4. januar 2024 Hr. Smith [Vers 1] Å stå opp tidlig er en selvfølge I det monotone livet ditt Å spise frokost er en middelaldersk skikk Du ha'kke tid til den slags dritt [Pre-Chorus 1] Hei folkens, her kommer Smith Og gjett om han er tørst i dag Hei folkens, ikke bare litt Han spanderer sikkert hvis vi henger oss på [Refreng] Alle står å ler av deg Og prater bak din rygg Alle står å ler av deg Og venter på at du skal gå å utløse din trygd [Vers 2] Ja, du blir sittende å lure på Om man er dum fordi man er snill Alle sitter i den samme båten Men du er den som alltid må ro [Pre-Chorus 2] Hei folkens, ta en titt på Smith I stad var'n kongen, men se på han nå Nå er'n drita, kan'kke gå et skritt Og her er det tomt, det er på tide å gå You might also like [Refreng] Alle står å ler av deg Og prater bak din rygg Alle står å ler av deg Og venter på at du skal gå å utløse din trygd [Gitar solo] [Vers 3] Når'u ligger der sju fot under Som en følge av kronisk kolikk Trur du virkelig at noen der oppe Vil komme til å huske deg, Hr. Smith? [Pre-Chorus 3] Ikke prøv å snakk no' dritt om Smith Smith var alltid god for en øl og en dram Det er klart vi husker gamle Smith Vi har hatt mye moro med ham [Outro-Refreng] Alle dem som lo av deg Og prata bak din rygg Alle dem som lo av deg Har nå blitt dine beste venner Livet kan være stygt Anonymkode: 3305c...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #13 Del Skrevet 4. januar 2024 Athena Freyja skrev (1 time siden): Trist han gikk bort så tidlig To fulle menn, ja - så enkel at til og med vi kunne spille en cover av den med undertegnede som vokalist; aner ikke hvor ofte jeg har brølt "Ketchup på skjorta, og sennep i ræva. Goggen fikk juling Og jeg blei taua ..." Vemodig å tenke på at den gangen kunne også Jokke stå på scenen, og synge sangen sin. Anonymkode: 95033...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå