AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Som tittelen sier. Når får dere prestasjons angst, og får problemer med ereksjon? Anonymkode: d15a0...d29
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Som regel har man litt nerver for å prestere når man skal ligge med noen som er ekstremt attraktiv. Da vil man jo vise seg fra sin beste side. Er det ei random hyse man bare har sex med fordi hun tror hun har sjangs så knuller man bare på og driter litt i det. Bryr seg jo lite med hu uansett Anonymkode: 22c4d...42e
Fjellmannover190 Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Om jeg er full av forventninger eller veldig glad i personen, og redd for å mislykkes.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Jeg får prestasjonsangst når daten legger seg ned og spriker med beina og sier "gi meg orgasme, nå!" Anonymkode: 559e8...484
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Skjedd 2-3 ganger gjennom 30.år. Skjedd da jeg har følt at det er noe galt... Anonymkode: 31ea6...888 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 Okei 😊 Takk for svar! Anonymkode: d15a0...d29
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som regel har man litt nerver for å prestere når man skal ligge med noen som er ekstremt attraktiv. Da vil man jo vise seg fra sin beste side. Er det ei random hyse man bare har sex med fordi hun tror hun har sjangs så knuller man bare på og driter litt i det. Bryr seg jo lite med hu uansett Anonymkode: 22c4d...42e Du virker som en veldig sympatisk person. En med skikkelig gode verdier i bunn, som kvinner bør tiltrekkes av. Merk dere dette, mine damer! 😎 Anonymkode: 26f98...643 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du virker som en veldig sympatisk person. En med skikkelig gode verdier i bunn, som kvinner bør tiltrekkes av. Merk dere dette, mine damer! 😎 Anonymkode: 26f98...643 Ja, jeg mentalt blokkerte dette med en "hyse, som tror hun har sjans etc.." Det er jo helt vilt og snakke sånn! Anonymkode: d15a0...d29 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Skrevet 3. januar 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg mentalt blokkerte dette med en "hyse, som tror hun har sjans etc.." Det er jo helt vilt og snakke sånn! Anonymkode: d15a0...d29 Det er det verste med KG noen ganger, å få se folks ekleste tankebobler. Anonymkode: c47b3...4c6 3 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #10 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Som tittelen sier. Når får dere prestasjons angst, og får problemer med ereksjon? Anonymkode: d15a0...d29 Fikk prestasjonsangst da jeg var typ 16-18 og uerfaren. Nå har jeg ikke prestasjonsangst. Ereksjonen lever mye sitt eget liv. Funker den ikke, så er det bare å prøve igjen senere. Bryr meg særdeles lite. Anonymkode: 096f1...f34 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #11 Skrevet 3. januar 2024 Opplever ikke det lenger, men siden kan variere fra sekunder, til ikke å klare å komme, så var jeg før redd for at dama skulle bli skuffet, og første gang når spenningen har bygget seg opp, så var det nesten alltid veldig kjapp utløsning første runde. Mistet ikke ereksjon, men jeg var nok ikke like tilstedet som jeg burde siden jeg var redd for å skuffe Men gar lært etterhvert at nesten alle damer har forståelse for det, og er da ikke verre enn å ha flere runder Anonymkode: 6b23a...014
Bagnus Skrevet 3. januar 2024 #12 Skrevet 3. januar 2024 Skjer når jeg og kjæresten bare skal ha sex bare for å ha det. Skjer sikker forde jeg ikke er så tent. Men jeg husker veldig godt da vi planla og få barn. Da var det vanskelig og komme🤣 kunne holde på i evigheter uten noe avsluttning.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #13 Skrevet 3. januar 2024 Bagnus skrev (2 minutter siden): Skjer når jeg og kjæresten bare skal ha sex bare for å ha det. Skjer sikker forde jeg ikke er så tent. Men jeg husker veldig godt da vi planla og få barn. Da var det vanskelig og komme🤣 kunne holde på i evigheter uten noe avsluttning. Enkelte kvinner oppfører jeg jo som om de er med i NRF sitt avlsprogram når barn er på planen, og så lurer de på hvorfor mannen plutselig virker mindre gira😂 Anonymkode: ae138...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Som regel har man litt nerver for å prestere når man skal ligge med noen som er ekstremt attraktiv. Da vil man jo vise seg fra sin beste side. Er det ei random hyse man bare har sex med fordi hun tror hun har sjangs så knuller man bare på og driter litt i det. Bryr seg jo lite med hu uansett Anonymkode: 22c4d...42e Bare har sex med fordi hun tror hun har sjans? Hun har tydeligvis det. Hos deg. 🤣 Anonymkode: 89b08...e4d 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #15 Skrevet 3. januar 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Du virker som en veldig sympatisk person. En med skikkelig gode verdier i bunn, som kvinner bør tiltrekkes av. Merk dere dette, mine damer! 😎 Anonymkode: 26f98...643 Man er ikke usympatisk bare fordi man ikke bryr seg særlig om damer som ikke er så attraktiv. Og det går helt fint at de samme damene misliker det for det er nok av attraktive damer der ute å velge i. 👍 Anonymkode: 22c4d...42e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #16 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man er ikke usympatisk bare fordi man ikke bryr seg særlig om damer som ikke er så attraktiv. Og det går helt fint at de samme damene misliker det for det er nok av attraktive damer der ute å velge i. 👍 Anonymkode: 22c4d...42e Haha, ikke så lett å forstå hva ord betyr altid? Om du lurer kan du jo Google sympatisk og lese om ordets betydning. Anonymkode: d336c...f3a 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #17 Skrevet 4. januar 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Bare har sex med fordi hun tror hun har sjans? Hun har tydeligvis det. Hos deg. 🤣 Anonymkode: 89b08...e4d Sjans på forhold da vettu. Ikke gjør deg dum. Han her skriver akkurat slik vi menn tenker. Random og enkle ligg er ikke forholdsmateriale 🥳 Anonymkode: a19b9...be3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #18 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bare har sex med fordi hun tror hun har sjans? Hun har tydeligvis det. Hos deg. 🤣 Anonymkode: 89b08...e4d Ja, ho ho ho, så morsom du er! Forstår det er kjipt å lure på om man er en random hyse, men det er tross alt bare å slutte å ligge med menn som ikke vil ha forhold…eller? Anonymkode: 58df2...f84
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #19 Skrevet 4. januar 2024 Random hyse…hahaha 😂😂😂 Anonymkode: 58df2...f84
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #20 Skrevet 4. januar 2024 Jeg kjente litt på det i fjor. Første date var uten sex, og så reiste hun bort noen uker. Vi fikk god tid til å snakke om alt, og sende litt dirty snaps. Hun hadde benyttet seg av tiden etter skilsmisse, til å prøve litt forskjellig, og hadde store forhåpninger om et bra sexliv i fortsettelsen. Jeg satt med følelsen av at dette var kvinnen for meg, men at jeg måtte prestere, og vise meg som en verdig fyr. Det gikk veldig bra, og vi har vært kjærester og elskere i mange måneder nå. M52 Anonymkode: 2ea80...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå