AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Blir ordentlig lei av Posten iblandt. Jeg betalte for hjemlevering da jeg ikke har mulighet til å hente. Registrerte til og med at den kunne settes igjen utafor døra, budet trengte ikke å ringe på. Bor i enebolig med ledig innkjørsel og snuplass rett ved. Likevel ble pakken sendt til "nærmeste" hentested uten noe varsel på forhånd med oppdatering "Forsøkt utlevert, men avtalt leveringssted var utilgjengelig". Hvordan kan inngangsdøra mi, med tak og romslig inngangsparti, være utilgjengelig?? Anonymkode: 9f7c7...bd4 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Har selv opplevd noe lignende, men da med Post Nord. Da har det stått at pakken skal leveres i postkassen, men så har jeg fått melding om at det ikke var plass i postkassen, selv om det absolutt har vært det. Mistenker postbudet av og til tar en spansk en, enten pga latskap eller tidsmangel. Kanskje det har skjedd her også? Stressa postbud som bare har satset på at her kan vi si at det ikke var mulig å levere, for det er troverdig nå som det er så mye snø over alt. Anonymkode: dd233...bd8 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Bor du på sørlandet blir pakker sendt til butikk pga. snøen. Anonymkode: 56800...2fe
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Mye snø i innkjørselen? Mangler nummer på husveggen? Er døra merket med navn? Anonymkode: 8fcc0...c5b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Her er det måket og brøytet, og ser at naboer har kjørt opp og ned uten problemer. Om postbudet klarer å levere kampanjeaviser så er det rart at Posten ikke kan levere pakkene jeg har betalt for. Husnummer og navn har aldri blitt flyttet på, og har ikke hatt slike problemer før. Har opplevd at det ikke "var plass" i postkassen, men ikke at utleveringssted er utilgjengelig. Jeg har ikke sett Posten komme hit engang, så kan hende de satset på å skylde på snøen for å slippe. Ved mindre de har helt ræva biler som ikke tåler snø på bakken da 😒 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bor du på sørlandet blir pakker sendt til butikk pga. snøen. Anonymkode: 56800...2fe Østlandet, så jeg aner ikke hvor bedre eller verre det er her kontra der. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har selv opplevd noe lignende, men da med Post Nord. Da har det stått at pakken skal leveres i postkassen, men så har jeg fått melding om at det ikke var plass i postkassen, selv om det absolutt har vært det. Mistenker postbudet av og til tar en spansk en, enten pga latskap eller tidsmangel. Kanskje det har skjedd her også? Stressa postbud som bare har satset på at her kan vi si at det ikke var mulig å levere, for det er troverdig nå som det er så mye snø over alt. Anonymkode: dd233...bd8 Uff, mulig noen gjør slik ja. Spesielt nå som det er drittvær så kan det være ekstra fristende 😕 Anonymkode: 9f7c7...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Posten gjør det alltid med meg. Bestiller hjemlevering, men blir sendt til nærmeste Rema 1000 butikk fordi de "ikke fant døren min" eller "postkassen er for liten". Bare tull. Det står navnet mitt på døren min, de bare har ikke lyst til å gå opp 4 etasjer fordi de er late. Flere ganger har jeg bestilt enkle, små ting som passer kassen min, men allikevel blir pakken sendt til butikk. Anonymkode: feceb...d57 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Posten gjør det alltid med meg. Bestiller hjemlevering, men blir sendt til nærmeste Rema 1000 butikk fordi de "ikke fant døren min" eller "postkassen er for liten". Bare tull. Det står navnet mitt på døren min, de bare har ikke lyst til å gå opp 4 etasjer fordi de er late. Flere ganger har jeg bestilt enkle, små ting som passer kassen min, men allikevel blir pakken sendt til butikk. Anonymkode: feceb...d57 De sendte også til Rema 1000 for meg! Mulig de har avtale med Posten sånn at de skal få flere kunder inn i butikken? Jeg mistenker at jeg var en av de siste på leveringsruten, eller at budet har vært her før og ikke orket å gå opp trappene til døra... Hadde de satt igjen pakken ved garasjen eller første trappetrinn så hadde jeg egentlig ikke brydd meg, for jeg kan bære pakken opp selv, men selvfølgelig måtte de velge hentested lengst mulig unna 😕 Anonymkode: 9f7c7...bd4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #8 Skrevet 16. januar 2024 Oppdatering: Jeg tok kontakt med Posten kundeservice flere ganger hvor de sa at de skulle prøve å levere pakken på nytt. Til slutt, altså 2 uker etterpå, sa de at de "ikke har mulighet til å levere pakken" til meg. Da tok jeg kontakt med nettbutikken som ga meg full refusjon. I mellomtiden har jeg bestilt hjemlevering med Posten fra andre butikker og fått dem levert uten problemer🤷♀️. De ville visst stå sterkt på meningen sin om at det ikke var mulig å levere hjem til meg uansett hva... Anonymkode: 9f7c7...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå