AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar For alle oss som skal igjennom IVF eller ICSI i 2023. 🩷 Jeg håper vi kan fortsette å dele erfaringer, gleder og sorger da dette kan være en tung prosess for mange. Bilder av graviditetstester og spørsmål rundt disse finnes det en egen tråd for, ikke legg ut positive tester her i tråden da dette kan oppleves vondt for andre. De som lykkes med å bli gravide tar oppdateringer rundt egen graviditet i graviditetsforumet fra positiv test. Man må gjerne fortsette å dele sine erfaringer fra prøverørsprosessen og hjelpe andre, men graviditetsoppdateringer kan være sårt for mange prøvere så ta hensyn. Så krysser vi fingrene for at vi alle får oppfylt babydrømmen i 2023/2024! 🤞👶❤ Velkommen! Anonymkode: c1522...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Jeg starter i dag på Prednisolon (syklusdag 1) og Menopur fra syklusdag 3. Så skal jeg også gå på Fyremadel, Prolutex, Fragmin (eller Albyl-e og Klexane) og muligens Estradot. Starter det nye året med en god dose medisiner altså. 😅 Andre som har gått på mange ulike medikamenter samtidig og kan dele sin erfaring? Jeg bytter ut Cyclogest med Prolutex da jeg har lest at det kan gi bedre sjanser. Første forsøk med blodfortynnende.🤞 Har brukt opp forsøkene offentlig (der fikk jeg bare Cyclogest som støttemedisin, kom aldri lenger enn én kjemisk) og skal nå ha mitt andre innsett privat. Ble gravid forrige innsett men det endte i MA. 🥺 Gjennomførte scratching for to uker siden også forresten, så her kjører vi på med alt vi har i verktøykassa. Tenk om det funker! 👶 Anonymkode: c1522...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar Det finnes allerede en tråd. Anonymkode: 7cda2...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #4 Del Skrevet 2. januar Det er allerede en 2024 tråd.. Eller skal dere skille på prøvere 2024 og prøverør 2024? Anonymkode: 5cdad...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5 Del Skrevet 2. januar Det finnes allerede en tråd for 2024. Ser at det ikke er noen retningslinjer for den tråden, men kanskje du kan ta kontakt med trådstarter og få den oppdatert. Både det med tester og gravidoppdateringer er gode regler. Anonymkode: baf71...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå