AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Hvis man ser på lub.no og anbefalinger for å hindre krybbedød så frarådes blant annet sengekant på sprinkelseng og å sove gjennom natta i f.eks vognbag o.l. med stoffkanter. Når jeg ser på bedside crib I stoff så har de fleste mesh-kant, men av en eller annen grunn ikke helt ned. F.eks Yngri Tova eller Chicco next2me som er så populære har jo tykk stoffkantnederst. Vil ikke det da være like problematisk? Skjønner ikke hvorfor de ikke bare har mesh netting helt ned.. har funnet denne som har det, noen med erfaring? Joie: https://www.rudo.no/products/joieroomie-glide--bedside-crib--almond?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Velka Shopping - EU Anonymkode: 63e33...fe1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Lurte på det samme da vi skulle kjøpe så endte med en variant i tre med sprinkler. Interessant å høre hva folk sier her Skulle jeg kjøpt igjen tror jeg at jeg hadde gått rett på vanlig sprinkelseng men bare tatt av ene siden eller kjøpt en med dropside og satt den inntill senga istedet for egen bed side crib.. Tror forresten også sengekant ikke er anbefalt pga den festes med tråder og baby kan komme mellom sengekanten og sprinklene og kveles, det går jo ikke når kanten er bare en del av senga.. Anonymkode: fdc7c...741 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Vi har gått for den fra Joie. Er førstegangs så har dessverre ingen anbefalinger eller stor kunnskap om emnet. Anonymkode: 5fd7a...81e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Jeg ville tro det. Vi droppet bed side crib, babynest etc pga det. Kjøpte en Stokke seng. Den er jo liten og nett, og lett å trille rundt. Anonymkode: ee6f5...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå