Sologvår Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #21 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det viktigste er at du er deg selv, og at du vurderer om du vil passe inn i arbeidsmiljøet og trives der. Jeg har alltid gått inn i intervjuet og tenkt at hvis jeg er rett for jobben, og jobben rett for meg, får jeg jobben. Om ikke, var den ikke ment for meg. Som leder vil jeg ikke ha en "perfekt" kandidat som svarer rett på alle spørsmål, jeg vil ha en som virkelig vil jobbe hos oss med de rette kvalifikasjonene for jobben😊 Anonymkode: 9033c...503 Jeg har vært på intervju for 3 år siden, da fikk jeg ikke jobben. Nå er det en lutt annen stilling og jeg tror kanskje denne stillingen passer bedre. Så jeg får se om hva det er ment til å bli:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sologvår Skrevet 2. januar 2024 Forfatter #22 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg intervjuer en god del og litt nerver synes jeg er en god ting. Viser motivasjon og at det har kostet en innsats fra jobbsøkeren. Kjekkaser (av begge kjønn) som drar den "jeg er skapt for dette og om to år vil jeg ha stolen din" er langt verre. Anonymkode: a8fbf...d17 Ja sistnevnte hørtes lite sjarmerende. Hvilke type spørsmål synes du folk enten gjør det bra på eller dårlig på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 2. januar 2024 #23 Del Skrevet 2. januar 2024 Jeg jobber med rekruttering og hadde over 140 andregangsintervjuer i 2023, ink tester og hele pakka -vær genuin og ærlig. Det er viktig å kunne svare godt på spørsmål som "hva bør du jobbe med/forbedre osv? Vi som intervjuer veldig mye lukter fort innøvde svar - gå igjennom cven din nøye og plukk ut det som er relevant for denne stillingen - vær veldig klar på hva du kan bidra med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå