Gå til innhold

Har du noengang fått naboklager etter høylytt sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du den mest høylytte?

Anonymkode: 72f79...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ungdommen opplevde jeg og hun jeg var sammen med å få en del klager fra hennes yngre søster som låg i rommet ved siden av.

Var opphissende, men og litt flaut å sitte ved frokostbordet dagen etter 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd at en nabo hamret i veggen ved en særdeles kraftig orgasme i min X's hybelleilighet:P Er eneste klagen jeg har fått. Men jeg kan ikke tenke meg annet enn at noen må ha hørt meg her jeg bor nå med min nåværende mann. Jeg er dessverre høylytt(KLARER ikke holde kjeft! UMULIG!) så min nåværende mann må holde meg for kjeften så vi ikke skremmer vettet av naboene :fnise: Min mann er fra midtøsten så jeg er litt redd for å få politiet på døra fordi naboer tror han banker meg eller noe 😅

Anonymkode: f879d...7af

AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte klager, men i studietiden i kollektiv med ekstremt tynne lettvegger ble det jo av og til noen komiske situasjoner 😅 feks en gang fikk vi full applaus fra naborommet etterpå, med bravo og godt jobba 🙈 

Anonymkode: 5825d...403

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.1.2024 den 21.00):

Ikke direkte klager, men i studietiden i kollektiv med ekstremt tynne lettvegger ble det jo av og til noen komiske situasjoner 😅 feks en gang fikk vi full applaus fra naborommet etterpå, med bravo og godt jobba 🙈 

Anonymkode: 5825d...403

🤣

Anonymkode: 72f79...5ab

Skrevet

Ja. Skrev klage til hotellet da de sendte evalueringsskjema etter oppholdet, og opplyste om at det er alt for lydt mellom rommene.

Anonymkode: 2b312...99c

Skrevet

Naboen klaget ikke direkte til meg, men valgte i stedet å flytte. Hun sa i den forbindelse at det tidvis hadde hørtes ut som at taket ville falle ned i hodet hennes.

Var i overkant høflig å selge leiligheten i stedet for å si fra, men jeg satt pris på det jeg.

Anonymkode: ff9f2...d52

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Naboen klaget ikke direkte til meg, men valgte i stedet å flytte. Hun sa i den forbindelse at det tidvis hadde hørtes ut som at taket ville falle ned i hodet hennes.

Var i overkant høflig å selge leiligheten i stedet for å si fra, men jeg satt pris på det jeg.

Anonymkode: ff9f2...d52

Du mann eller kvinne?

Anonymkode: 8fc85...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...