Gå til innhold

Har du komplekser for penisen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da må du høre etter nå.

På tross av den regjerende «sannheten» på KG om at jo større jo bedre, kan jeg på vegne av den virkelige verden si at det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er kjemi, håndlag, graden av intimitet, osv som avgjør om vi kvinner er fornøyde eller ikke. 

Jeg har vært vært med menn med ulik penisstørrelse, fra veldig liten og skjev, til skikkelig svær og tykk. Alle partnerne har vært gode i senga, men han med minst penis er han jeg husker best. Vi hadde en vanvittig seksuell kjemi, en mental nærhet og en deilig tiltrekning til hverandre. Han tilfredsstilte meg på alle måter.

vær så snill å få dette inn i hodene deres! Vi elsker dere om pilten er liten, skjev eller svær. 

Anonymkode: f6086...429

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har for stor. Mange damer blir redde. Har til og med opplevd da jeg var godt avkledd å få kommentaren fra ei dame; "den DER skal ikke inn i meg".

Anonymkode: c4d10...c86

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel forskjell på det som det er på folk flest. De fleste bryr seg ikke nevneverdig om størrelsen så lenge den er innenfor det normale spekteret. Så er det noen som liker mindre og noen som liker større. 

Anonymkode: 6397b...249

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Har for stor. Mange damer blir redde. Har til og med opplevd da jeg var godt avkledd å få kommentaren fra ei dame; "den DER skal ikke inn i meg".

Anonymkode: c4d10...c86

Såpass. Jeg har vært med en som er veldig stor, og den må brukes på en kitt annen måte enn en en mindre, i allfall😅 Men veldig synd at damer blir redde. Det er jo masse nytelse i en stor også.

Det vanskeligste for min del, var suging. Det er mye å gape over, så jeg får en slitenhet i kjeven som jeg ikke får når jeg suger en mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du sikter til hva jeg har skrevet i den "lille penis tråden". 

For en "reddende engel" du er, som kommer å skal beskytte menn! Wooowoo.. 

Jeg, sa hele tiden at størrelse ikke spiller noen rolle, selv for MEG som har en preferanse mot store peniser. 

Jeeeez! 

Sa også, at jeg vet med sikkerhet at alle mine venninner liker aller helst normal/liten penis. 

Det, må alikevel være lov til å like følelsen av å være fylt. Det betyr dog ikke at jeg ikke har bra sex med menn som har normal strl eller... 

Og, det er etter min erfaring, mere "synd" på menn med stor penis, da de ofte møter på damer som overhodet ikke ønsker å ha sex med de. De, kan heller ikke gjøre penisen sin mindre, menn med små, har flere muligheter. 

Anonymkode: 2a570...107

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Da må du høre etter nå.

På tross av den regjerende «sannheten» på KG om at jo større jo bedre, kan jeg på vegne av den virkelige verden si at det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er kjemi, håndlag, graden av intimitet, osv som avgjør om vi kvinner er fornøyde eller ikke. 

Jeg har vært vært med menn med ulik penisstørrelse, fra veldig liten og skjev, til skikkelig svær og tykk. Alle partnerne har vært gode i senga, men han med minst penis er han jeg husker best. Vi hadde en vanvittig seksuell kjemi, en mental nærhet og en deilig tiltrekning til hverandre. Han tilfredsstilte meg på alle måter.

vær så snill å få dette inn i hodene deres! Vi elsker dere om pilten er liten, skjev eller svær. 

Støtter.

Den beste sexen jeg har hatt var med den nest minste penisen jeg har vært borti. Han var energisk, aktiv, og inspirerende i sengen. Jeg tente på ham fysisk og emosjonelt (jeg elsket den mannen), og han fikk meg til å føle meg helt fantastisk deilig. Han er den jeg har utforsket mest med seksuelt, og den eneste som har fått analsex til å føles bra.

Jeg har også hatt store peniser, som er mer utfordrende. En var så stor at vi ikke kunne ha normal sex. En annen var for lang, så alt gjorde vondt.

(Han med den minste var en person jeg egentlig ikke likte engang - ungdommelig feiltrinn.)

Anonymkode: ec82e...194

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt komplekser med at jeg ikke får bruke den til annet enn å tisse med. Ellers er jeg fornøyd med den. Passer fint i hånda.

Anonymkode: f0752...4c6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...