norw Skrevet 5. januar 2024 #41 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror du bør slå opp hevn i ordboka. Anonymkode: 48363...082 Les ditt eget innlegg ovenfor.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #42 Skrevet 5. januar 2024 En mikroskopisk sak du ikke behøver å bringe til Kvinneguiden. Bare snakk med han Anonymkode: fe9a8...cd0
Blåtrå Skrevet 5. januar 2024 #43 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En mikroskopisk sak du ikke behøver å bringe til Kvinneguiden. Bare snakk med han Anonymkode: fe9a8...cd0 Å snakke med en slik «mann» er det siste jeg hadde giddet! 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #44 Skrevet 5. januar 2024 Blåtrå skrev (2 timer siden): Å snakke med en slik «mann» er det siste jeg hadde giddet! Fordi du er simpel Anonymkode: fe9a8...cd0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #45 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi du er simpel Anonymkode: fe9a8...cd0 flaks at du er så intelligent da. hvilken inspirasjon! Anonymkode: 9b4da...c84 2
Blåtrå Skrevet 5. januar 2024 #46 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fordi du er simpel Anonymkode: fe9a8...cd0 Simpel fordi jeg ikke hadde giddet å snakke med en vegg? 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #47 Skrevet 5. januar 2024 De tåler ikke tilbake med samme mynt. Eksen min kalte meg stadig vekk dum. Jeg sa at vi måtte ta iq-test. Han fikk lavere score enn meg. Det var ikke måte på hvor mye som var galt med den testen i følge ham🤣 Når han kalte meg du etter det, så sa jeg at det var mye mulig, men at vitenskapen viste at han var enda dummere. Anonymkode: e2a3b...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #48 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): De tåler ikke tilbake med samme mynt. Eksen min kalte meg stadig vekk dum. Jeg sa at vi måtte ta iq-test. Han fikk lavere score enn meg. Det var ikke måte på hvor mye som var galt med den testen i følge ham🤣 Når han kalte meg du etter det, så sa jeg at det var mye mulig, men at vitenskapen viste at han var enda dummere. Anonymkode: e2a3b...3ef 😅 Anonymkode: 52234...449
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #49 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De tåler ikke tilbake med samme mynt. Eksen min kalte meg stadig vekk dum. Jeg sa at vi måtte ta iq-test. Han fikk lavere score enn meg. Det var ikke måte på hvor mye som var galt med den testen i følge ham🤣 Når han kalte meg du etter det, så sa jeg at det var mye mulig, men at vitenskapen viste at han var enda dummere. Anonymkode: e2a3b...3ef hvordan reagerte han på det da? Hehe Anonymkode: 9b4da...c84
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #50 Skrevet 6. januar 2024 Blåttvann skrev (På 3.1.2024 den 13.15): Andre som slenger bemerkninger som humor og ikke som hersketeknikk tåler at det går begge veier. Amen! Jeg vil også legge til; de som bruker det som godsinnet humor og respekterer deg, godtar det og slutter når du sier fra om bemerkninger som er ugreie. De som enten ikke har selvinnsikt eller bruker humor som hersketeknikk, kommer som oftest med formaning om å "tåle en spøk" siden det "ikke er vondt ment". TS, jeg tenker det er like greit hvis dere ikke dater lenger. Hvis dere fortsatt dater likevel, vil jeg råde deg til å avslutte det. Det er lettere nå, enn etter 14 år, hus og barn sammen. Og når han blir så sur allerede nå; vil det ikke bli noe mildere med årene. Jeg vet det. Jeg er i et forhold der hierarki, stikk og bemerkninger er en del av sjargongen i svigerfamilien. Jeg og svigerinnen min er yngst av de voksne, så vi "må finne oss i" å være hakkekyllinger. Svarer vi på tiltale(svarer på en spøkefull bemerkning med en spøkefull bemerkning), er det vi som er frekke og går over streken. Anonymkode: 667d6...47b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå