AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Vi hadde drukket og hatt oss på natta, og har funnet ut at jeg er gravid med han som jeg har masse felles venner med. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Er helt rådvill. Han kommer til å bli sur! Anonymkode: 46f9f...d63
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Hvis han blir sur er han ikke gammel nok til å ha sex. Ham har bare seg selv og takke! Anonymkode: 3c103...8e0
Katten89 Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Jeg hadde ikle vært i en sånn situasjon fordi jeg er smart nok til å bruke prevensjon.. ta Abort. Ikke si noe til noen 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Han er vel ikke med i vennegjengen bare fordi dere har masse felles venner? sånn er livet. Hvis jeg ville beholde hadde jeg beholdt, hvis ikke ville jeg tatt abort. Er vel ikke så mye annet å gjøre. Hvem vennene hans er hadde jeg brydd med svært lite om, annet enn at han kanskje er en okei type, siden han er venn med mine venner. Anonymkode: 132b0...951
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Så du vil ha din første unge og den opplevelsen med en kompis du har pult? Dette blir da en du må forholde deg til resten av livet. Anonymkode: 36130...ca4 1
Hippogriff Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 Det er til syvende og sist du som må bestemme hva du vil gjøre. Har du tenkt å ta abort, ville jeg gjort det i det stille uten å si noe til verken ham eller andre. Det er bare egnet til å skape såre følelser hos ham, over noe han uansett ikke får gjort noe med. Har du tenkt å beholde, bør du jo informere ham så fort som mulig. Skal han bli far, må han få vite det. Er du i tvil hadde det kanskje ikke vært så dumt å spørre ham hva han mener om saken?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 Du må finne ut hva som er riktig for deg. Vil du ha barn? Vil du ha barn med han og være bundet til han hele livet? Vil du være alenemor? Anonymkode: 5f5aa...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå