Gå til innhold

Sex hver morgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til deg som er mann:

ville du likt å kunne ha en liten kosestund hver morgen om du fikk mulighet? 
Jeg snur rompa til, du smyger deg inn, holder meg tett inntil og knuller meg til du får utløsning. Jeg nyter i halvsøvne, og starter dagen med deilig nærhet, gode hender med fast grep og den deilige stønningen din i øret mitt.  

Det er den beste måten for meg å starte dagen på. Noen få minutter med nytelse og nærhet…

Anonymkode: 254d0...957

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig ville jeg ikke likt det.

Jeg liker ikke sex på morningen. Jeg føler meg ufresh og er bare tissetrengt 💁🏼‍♂️

Heldigvis for meg, så er ikke samboeren min heller fan av sex på morningen.

For en som liker det, så er det sikkert flott det.

Anonymkode: baac2...b87

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Personlig ville jeg ikke likt det.

Jeg liker ikke sex på morningen. Jeg føler meg ufresh og er bare tissetrengt 💁🏼‍♂️

Heldigvis for meg, så er ikke samboeren min heller fan av sex på morningen.

For en som liker det, så er det sikkert flott det.

Er du mann? Om du står opp og tisser og smyger deg tilbake under dyna da? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne. Vil ha dette hver dag 😅😅

Anonymkode: c4099...514

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du mann? Om du står opp og tisser og smyger deg tilbake under dyna da? 

Ja jeg er mann.

Nei. Morgensex er ikke «min greie». Aldri vært 😊

Men er nok av andre menn som sikkert ville digget det💁🏼‍♂️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Soveånde og nattesvette? nei takk.

Anonymkode: 77cfe...fec

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja jeg er mann.

Nei. Morgensex er ikke «min greie». Aldri vært 😊

Men er nok av andre menn som sikkert ville digget det💁🏼‍♂️

Om det hadde hørt viktig for meg som partneren din, da? Please & Thank you❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes morgensex er fantastisk deilig og gir en god start på dagen. Ønsker det ikke hver dag, men innimellom. Synd kona ikke er fan av det.

Anonymkode: a4485...ed3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk! Jeg håper på denne muligheten 365 dager i året, men får sjanse kanskje 1 eller 2. Veldig stusselig...

Anonymkode: 20684...456

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært fint en gang i blant å få roet ned morrabrødet på den måten, men hver bidige morgen hadde nok blitt litt i meste laget. 

Da hadde liksom kosen og stasen ved det blitt borte. Blitt en vanlig rutinegreie.

Anonymkode: 4246f...157

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde vært fint en gang i blant å få roet ned morrabrødet på den måten, men hver bidige morgen hadde nok blitt litt i meste laget. 

Da hadde liksom kosen og stasen ved det blitt borte. Blitt en vanlig rutinegreie.

Ja, hva gjør du med morrabrødet?

Må det runkes for å få starte dagen skikkelig?

Anonymkode: c4099...514

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forsåvidt enig. Trenger det ikke hver bidige dag. Men minst annen hver dag😅 ellers mangler det noe i nærheten og intimiteten mellom oss, føler jeg🫣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja takk! Jeg håper på denne muligheten 365 dager i året, men får sjanse kanskje 1 eller 2. Veldig stusselig...

Anonymkode: 20684...456

Ååååå, det er stusselig, ja…trasig, føler med det.

Jeg syns det er så utrolig godt å vite at jeg gjør noe veldig godt for mannen min. Fysisk nærhet er hans kjærlighetsspråk nr. 1 (og heldigvis mitt også) så den lille morrastunden gjør så mye for oss begge. 
jeg har ikk behov for orgasme på morgenen, men tar det igjen på kvelden. Han får roet morrabrødet og fått kosen, og jeg får fyrt opp flammen til senere på dagen eller kvelden.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg syntes morgensex er fantastisk deilig og gir en god start på dagen. Ønsker det ikke hver dag, men innimellom. Synd kona ikke er fan av det.

Anonymkode: a4485...ed3

Vil hun ikke være med på det for din skyld, da? Pøse på med silikonbasert lube, stryke henne på musa og lirke morrabrødet inn for noen deilige drag ❤️ det er så sinnsykt deilig å våkne på den måten!

ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Om det hadde hørt viktig for meg som partneren din, da? Please & Thank you❤️

Hadde nok ikke det. Jeg hadde nok ikke klart å ha sex som jeg selv ikke tenner på. Jeg føler meg veldig ufresh og usexy på morgenen og er alt for trøtt. Så en partner som absolutt ville hatt sex hver morgen hadde vært veldig kræsj med meg.

Sex hver dag hadde jeg nok heller aldri orket. Samme om det hadde vært dag eller kveld.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hadde nok ikke det. Jeg hadde nok ikke klart å ha sex som jeg selv ikke tenner på. Jeg føler meg veldig ufresh og usexy på morgenen og er alt for trøtt. Så en partner som absolutt ville hatt sex hver morgen hadde vært veldig kræsj med meg.

Sex hver dag hadde jeg nok heller aldri orket. Samme om det hadde vært dag eller kveld.

Men hvis jeg liker det deilige morrafjeset ditt og syns du er deilig og hot selv om du selv føler deg ufresh?

Ingenting jeg kunne sagt eller gjort for å få deg til å tenne på morgenen?

AnonymBruker
Skrevet

Beste tenkelige start på en hvilken som helst dag for min del, men her blir det bare morgensex på helgedager, dessverre. Har aldri i mitt liv avvist en partner, og har ikke tenkt å begynne med det heller, uansett tid på døgnet. Våkner nærmest småkåt mange dager uansett. Men til ingen nytte som regel.

Hun liker ikke å ha sex så ofte som hver dag, og dessuten er vi ikke så gode på kjappiser. Men nesten alltid en god stund med nakenkos før vi står opp, da.

Anonymkode: d7a5c...0c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men hvis jeg liker det deilige morrafjeset ditt og syns du er deilig og hot selv om du selv føler deg ufresh?

Ingenting jeg kunne sagt eller gjort for å få deg til å tenne på morgenen?

Haha kan ikke se det for meg nei. Jeg er nok langt i fra seksuell nok som person til at det hadde fungert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her, og ja takk selvsagt!
Drømmen er en bj om morgenen men det blir jo i praksis vanskelig i ukedagene når det er travelt om morgenen. 
I helgene og andre fridager og hjemmekontordager derimot 🤪

Anonymkode: 938d1...c0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mann her, og ja takk selvsagt!
Drømmen er en bj om morgenen men det blir jo i praksis vanskelig i ukedagene når det er travelt om morgenen. 
I helgene og andre fridager og hjemmekontordager derimot 🤪

Anonymkode: 938d1...c0a

En blowjob tar jo ikke mye tid? Men der hadde jeg satt grensa tidlig på morgenen i hverdagen, dessverre😅 Jeg vil ikke ha noe i munnen så tidlig, hverken en deilig penis eller frokost. 
men i helgen etter at du har gitt meg kaffe på senga, derimot🥰 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...