AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Jeg har vært i forhold med samme kvinne i snart 20 år hun har gitt meg blowjob 10 ganger kanskje i lløpet av den tiden , jeg slikker henne, er ikke det diggesste jeg gjør men liker hun skal har det godt, men å være god igjen er hun ikke, da hun synes dette er ekkelt, sier hun må ts på skylapper og ikke bry seg,føler meg lurt hver gang Anonymkode: c3e95...301
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Du har vært sammen med henne i 20 år. PRAT MED HENNE DA VEL. Om det er SÅ JÆVLIG VIKTIG FOR DEG, SÅ PRAT MED HENNE. Det kan jo umulig være så viktig, siden du har overlevd bare 10 bjs på 20 år.... Anonymkode: 4cca0...06c 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Jeg og samboer har også akkurat 20 år sammen. Kanskje en av årsakene til at vi fortsatt har det veldig fint sammen, er kanskje fordi vi snakker sammen. På de 20 årene har jeg motatt 2, kanskje 3 blow Jobs. Hun gikk ned på meg et par ganger i starten av forholdet. Så pratet vi sammen og jeg fortalte henne at blow Jobs ikke gir meg noe, men at jeg elsker å gå ned på henne. Denne praten gjorde henne veldig glad, da det viste seg at hun gikk ned på meg fordi hun trodde jeg forventet det som en del av sex, men at det ikke var noe hun egentlig likte å gjøre. Samtidig digget hun at jeg gikk ned på henne. Bare denne samtalen tidlig i forholdet ble vinn vinn for oss. Jeg kan gå ned på henne så mye jeg bare vil, og blow Jobs er «off the table». Perfekt for både meg og henne. Dere må SNAKKE sammen ☺️ Anonymkode: 68479...e43
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Liker hun at du slikker henne? Og er det viktig for deg å bli sugd? Har dere ellers et greit sexliv? Anonymkode: d798b...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå