Mina_02 Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 Jeg trenger tips til noen bøker om mental helse som er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Del Skrevet 2. januar 2024 Anbefaler 'The Imitation of Christ' av Thomas à Kempis. Den har høy overføringsverdi til dagens moderne samfunn og trenger ikke å leses teologisk. Særlig bokens første del som handler om det åndelige liv er verdt å lese dersom du interesserer deg for mental helse. Anonymkode: 69934...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Del Skrevet 2. januar 2024 - Lev mer - tenk mindre - Selvhjelpstrilogien - Psykolog med sovepose - Ikke bare en følelse ❤️ Anonymkode: de070...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Del Skrevet 2. januar 2024 Kommer an på hva slags temaer du er interesser i, eller har problemer med. Men disse to er gode. - Selvkritisk - De seks store følelsene Anonymkode: 2d620...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 2. januar 2024 #5 Del Skrevet 2. januar 2024 Mina_02 skrev (17 minutter siden): Jeg trenger tips til noen bøker om mental helse som er bra «Why has nobody told me this before?» er virkelig verdt å lese. Kommer kkke på forfatter i farta, men det finner du lett ut av med litt hjelp av Google Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 2. januar 2024 #6 Del Skrevet 2. januar 2024 "Hvordan gi litt mer faen" synes jeg var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Del Skrevet 4. januar 2024 "Psykolog med sovepose" av Johanne Refseth Anonymkode: 7997a...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 4. januar 2024 #8 Del Skrevet 4. januar 2024 den første boka til jordan peterson "12 rules for life" er fortsatt kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Del Skrevet 5. januar 2024 «Gnisten» av Lise Myklebust « i morgen var jeg alltid en løve» av Arnhild Lauveng (beste boka jeg har lest!) Anonymkode: 23e4e...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå