AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Jeg er samboer med en mann som ikke er av den mest følsomme typen. Snakker lite, gir lite kjærlighet og er generelt mest interessert i telefonen sin. Han tar tv stuen hele tiden og bare setter på det han vil se. Kjenner på enorm ensomhet i forholdet og han forstår ikke problemet. Føler jeg går i veien da det er han som eier leiligheten og jeg bare betaler husleie. Vet ikke hva jeg skal gjøre, elsker han men kjenner det er vondt å være ensom når noen er i samme hus som meg. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 33de2...66f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Siden du elsker han, ville jeg prøvd å prate med han. Bære ærlig på at du savner han i hverdagen. Alt du trenger litt tosomhet, at du har lyst at han inviterer deg til å se på noe sammen med han etc. er det noe du får til? kanskje han kjenner på noe av det samme? Anonymkode: 295e5...126
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Du kan også si at du feks forstår at han av og til trenger å koble ut med telefon selv om han sitter rett ved siden av deg, men at du trenger at han kommuniserer det. Det er ikke en god følelse å se partneren sin forsvinne inn i telefonen som om det var dop, rett foran trynet ditt. Han velger den foran deg, sier han da. Anonymkode: 295e5...126 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Siden du elsker han, ville jeg prøvd å prate med han. Bære ærlig på at du savner han i hverdagen. Alt du trenger litt tosomhet, at du har lyst at han inviterer deg til å se på noe sammen med han etc. er det noe du får til? kanskje han kjenner på noe av det samme? Anonymkode: 295e5...126 Jeg har prøvd på det, men han skjønner ikke problemet. Han forstår ikke hvorfor man skal være sammen, prate sammen eller noe. Han er bare stille, er på tlf eller ser på tv. Da er han fornøyd. Jeg skal helst servere og lage mat og vaske opp. Anonymkode: 33de2...66f
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Ta en skikkelig prat. Om ingenting endrer seg. What’s the point?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Hvorfor elsker du han? Hvilke egenskaper har han som du liker? Anonymkode: 295e5...126
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg skal helst servere og lage mat og vaske opp. Anonymkode: 33de2...66f Da må du jo slutte med dette ivertfall. Anonymkode: 29067...65e 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har prøvd på det, men han skjønner ikke problemet. Han forstår ikke hvorfor man skal være sammen, prate sammen eller noe. Han er bare stille, er på tlf eller ser på tv. Da er han fornøyd. Jeg skal helst servere og lage mat og vaske opp. Anonymkode: 33de2...66f Hvis du har prøvd å snakke med han og han ikke viser noen større interesse eller forståelse da er dere ikke kompatible. Dere har ulike behov og du må velge om dette er en dealbreaker for deg. Satt selv i noe lignende. Han ville bare sitte på sofaen hjemme og jeg ville ut og gjøre ting sammen. Han forsto ikke mitt behov. Det ble slutt Anonymkode: cc90d...90d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor elsker du han? Hvilke egenskaper har han som du liker? Anonymkode: 295e5...126 Dette! Anonymkode: 9d0bd...5a0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 Høres ut som det beste er å gå. Det er mye verre å være ensom i forhold, enn ensom alene. Jeg har selv gått fra en mann som var sånn de siste årene vi var sammen. Og det ble så mye bedre. Og i det neste forholdet jeg var i, så møttes vi bare ca 2 ganger i uken, men da var det jo kvalitetstid, vi gikk enten ut på date, eller hadde date hjemme. Anonymkode: 76fc8...817
Andro Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 Du elsker ham ikke. Du er avhengig av ham og du frykter forandring. Du håper at han skal bli bedre, og det kommer aldri til å skje. Har også vært ensom i forhold, og prøvd å ta initiativ til forbedring, uten å lykkes. Det er bare ett valg: Avslutte. Finn deg en annen bolig, og start et liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå