AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 Jeg har flere stretchlaken fra Kid. Kjøpt en str større enn sengen. Etter noen vask har alle blitt for små. Trenger tips til laken som ikke endrer fasong/str eller nupper. Anyone? Anonymkode: 26524...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Del Skrevet 2. januar 2024 Kjøper mine på europris, de verken krymper eller nupper.. Anonymkode: 07a4d...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har flere stretchlaken fra Kid. Kjøpt en str større enn sengen. Etter noen vask har alle blitt for små. Trenger tips til laken som ikke endrer fasong/str eller nupper. Anyone? Anonymkode: 26524...ac9 Det er en av grunnene til at jeg ikke kjøper stretchlaken. I stedet velger jeg formsydde laken uten stretch i stoffet, men med strikk i kanten/hjørnene. Anonymkode: 47081...0ab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er en av grunnene til at jeg ikke kjøper stretchlaken. I stedet velger jeg formsydde laken uten stretch i stoffet, men med strikk i kanten/hjørnene. Anonymkode: 47081...0ab Samme her! Stretchlaken er en dårlig investering for meg, de blir formløse og slappe. Anonymkode: 62771...05e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Samme her! Stretchlaken er en dårlig investering for meg, de blir formløse og slappe. Anonymkode: 62771...05e De tiltrekker dessuten til seg lettere midd og bakterier. Glatte laken gjør ikke det like mye. Anonymkode: 23a7a...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. januar 2024 #6 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her! Stretchlaken er en dårlig investering for meg, de blir formløse og slappe. Anonymkode: 62771...05e AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her! Stretchlaken er en dårlig investering for meg, de blir formløse og slappe. Anonymkode: 62771...05e Samme tre her. Kjøper på H&M og vart i årevis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 3. januar 2024 #7 Del Skrevet 3. januar 2024 Hvis man vil ha gode laken til en grei pris, anbefaler jeg disse: https://www.princessbutikken.no/prime-formsydd-satenglaken-lys-graa?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAhc-sBhCEARIsAOVwHuRAtvXme3WlA3pU2vu_6BOFbZf3jvR3Mn5FHjHAWROoATJ6nU1OSpcaAt6JEALw_wcB Følg med og kjøp når de kommer på salg 😊 Ellers er disse nesten like gode og rimeligere. Vil si de er mye for pengene! https://dunofnorway.no/produkt/113/laken/formsydd-sateng/bjerregaard-formsydde-laken-i-sateng-hoyde-30cm-beige Begge disse er både rimeligere og bedre enn de fra Kid. Ikea har også noe lignende, men de er veldig tette og føles klamme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Del Skrevet 3. januar 2024 Vi bruker strechlaken med ekstra høyde fra Jysk. Stoffet holder seg bedre enn andre merker vi har prøvd. Siden de er 40 cm høye går de over både overmadrass og undermadrass, slik at de sitter godt. Vi bruker ikke tørketrommel. Anonymkode: 67b28...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå