EXIA Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 Har noen tynne blå/lilla blodkar på leggene som jeg har lyst å fjerne med laserbehandling. Noen som har prøvd det og kan dele?Kommer de tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinkinGarden Skrevet 2. januar 2024 #2 Del Skrevet 2. januar 2024 Jeg har prøvd sklerosering på bein, der de injiseres et medikament i den sylige blodåren, hvoretter blodåren lukkes og de synlige blodårene forsvinner Jeg var ikke veldig plaget, men hadde et par synlig områder som er borte . Men de aller minste traff hun ikke. (Men de er ikke veldig synlige uansett) Om det er mindre sprengte blodårer det er snakk om, så bør det holde. Ellers så er det flere andre metoder Prøvd laser på ansikt, men der ser jeg ikke noe endring etter første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXIA Skrevet 3. januar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2024 LinkinGarden skrev (16 timer siden): Jeg har prøvd sklerosering på bein, der de injiseres et medikament i den sylige blodåren, hvoretter blodåren lukkes og de synlige blodårene forsvinner Jeg var ikke veldig plaget, men hadde et par synlig områder som er borte . Men de aller minste traff hun ikke. (Men de er ikke veldig synlige uansett) Om det er mindre sprengte blodårer det er snakk om, så bør det holde. Ellers så er det flere andre metoder Prøvd laser på ansikt, men der ser jeg ikke noe endring etter første gang. Takk for svar. Måtte fu bruke støttestrømper i 14 dager etterpå? Noen andre som har erfaringer med laser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Del Skrevet 3. januar 2024 Jeg har stygge bein med masse sprengte blodkar. Tok en tur til privatklinikk. De sa at de kunne fikse det men at det ikke ville gi noe resultat som varte over tid. Og det var fryktelig dyrt. Anonymkode: d0601...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinkinGarden Skrevet 3. januar 2024 #5 Del Skrevet 3. januar 2024 EXIA skrev (4 timer siden): Takk for svar. Måtte fu bruke støttestrømper i 14 dager etterpå? Tror jeg hadde på i 2-3 døgn. Og i dagtid i kanskje 1-2 uker. Har skaffet meg støttestrømper i ulik varasjoner som jeg bruker for forebygging (reiser mm). Om det er laser, sprøyte eller operasjon er avhengig av hvor stort problemet er Nb! Så verre ut i en måneds tid, så vinter kan være et bedre tidspunkt enn sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå