Gå til innhold

Fjerne sprengte blodkar på beina. Erfaringer?

EXIA

Anbefalte innlegg

Har noen tynne blå/lilla blodkar på leggene som jeg har lyst å fjerne med laserbehandling. Noen som har prøvd det og kan dele?Kommer de tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd sklerosering på bein, der de injiseres et medikament i den sylige blodåren, hvoretter blodåren lukkes og de synlige blodårene forsvinner

Jeg var ikke veldig plaget, men hadde et par synlig områder som er borte . Men de aller minste traff hun ikke. (Men de er ikke veldig synlige uansett)

Om det er mindre sprengte blodårer det er snakk om, så bør det holde. Ellers så er det flere andre metoder

Prøvd laser på ansikt, men der ser jeg ikke noe endring etter første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinkinGarden skrev (16 timer siden):

Jeg har prøvd sklerosering på bein, der de injiseres et medikament i den sylige blodåren, hvoretter blodåren lukkes og de synlige blodårene forsvinner

Jeg var ikke veldig plaget, men hadde et par synlig områder som er borte . Men de aller minste traff hun ikke. (Men de er ikke veldig synlige uansett)

Om det er mindre sprengte blodårer det er snakk om, så bør det holde. Ellers så er det flere andre metoder

Prøvd laser på ansikt, men der ser jeg ikke noe endring etter første gang. 

Takk for svar. Måtte fu bruke støttestrømper i 14 dager etterpå?

Noen andre som har erfaringer med laser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har stygge bein med masse sprengte blodkar. Tok en tur til privatklinikk. De sa at de kunne fikse det men at det ikke ville gi noe resultat som varte over tid. Og det var fryktelig dyrt. 

Anonymkode: d0601...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EXIA skrev (4 timer siden):

Takk for svar. Måtte fu bruke støttestrømper i 14 dager etterpå?

Tror jeg hadde på i 2-3 døgn. Og i dagtid i kanskje 1-2 uker. Har skaffet meg støttestrømper i ulik varasjoner som jeg bruker for forebygging (reiser mm). Om det er laser, sprøyte eller operasjon er avhengig av hvor stort problemet er 

Nb! Så verre ut i en måneds tid, så vinter kan være et bedre tidspunkt enn sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...