Gå til innhold

Datet en fyr i lengre tid - fortsatt på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet over et halvt år, men ble via en venninne obs på at han fortsatt er aktiv på Tinder. Bare å glemme han?

Anonymkode: dd603...778

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ja.

Kjæresten min slettet dating apps første uken🌹

AnonymBruker
Skrevet

Går det an! Drittsekk

Anonymkode: 5471a...d95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere snakket om hva dere driver med, og avtalt å være ekslusive? 

Anonymkode: 108cb...d56

Skrevet

Dere dater bare..? 

Skrevet

Jeg fant min kjæreste på tinder etter 6 mnd. Nå etter 1.5 år har han tatt en skikkelig jafs av hjertet, tygga og spytta ut. Vær litt var på sånne folk som tar seg store friheter. Det viser både egoisme og lav empati. Magert følelsesliv. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om 3 menn som driver sånn. Fellestrekket deres er lav empati og veldig dårlig kjærestemateriale

Anonymkode: c4c44...34d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet om 3 menn som driver sånn. Fellestrekket deres er lav empati og veldig dårlig kjærestemateriale

Dette. Mange mennesker går rundt og føler faktisk ganske lite. Ikke har de noe særlig intensjon om å påvirke andre på en positiv måte heller. Men det kan være de ønsker å være en god person, eller tenker de er det, men behovet for å tenke på seg selv kommer aller aller høyest opp på lista. Og så er andre folk ganske lavt på prioriteringslista. Har jeg lært.. 

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det ikke er noe seriøst mellom dere, klart han har rett til og at det er forståelig at han ser seg om etter andre, du har lite eller intet å si der dere står nå.

AnonymBruker
Skrevet
tvertimot skrev (9 minutter siden):

Så lenge det ikke er noe seriøst mellom dere, klart han har rett til og at det er forståelig at han ser seg om etter andre, du har lite eller intet å si der dere står nå.

Ts skriver de dater jo! 

Anonymkode: 337bf...444

AnonymBruker
Skrevet

Da kan jo du bare være aktiv der også...kanskje dere får en ny match.

Anonymkode: d981d...632

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe galt med et par ekstra streaks i bodycounten før man eventuelt må avklare status.

Anonymkode: ddd59...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Han holder jo mulighetene åpen for å finne noen andre. Ikke så lett å vite hva man skal gjøre når man er følelsesmessig involvert og blitt glad i noen. Ville kansje tatt det opp med han og si hva du tenker om det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts skriver de dater jo! 

Anonymkode: 337bf...444

Åpenbart at det ikke har blitt særlig mer seriøst enn det, selv om de har datet et halvt år.

Klart at han ser mot andre, greieste for han er jo om han finner seg noen det blir mer seriøst med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dette, lav empati for andre, men si noe på de du så skal du se. 

Anonymkode: 1ca0e...891

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvis de kun dater det innafor å være på Tinder.

Om dere ikke har tatt forholdet videre etter seks måneder er dette kanskje ikke dette en perfekt match for deg , TS.

Ellers vil jeg heller si at det er fornuftig å holde dørene åpne når man kun er i datingfasen. Vi søker alle etter den beste partneren for oss selv uten at det er noe galt med det.

Hadde dere vært eksklusive ville saken vært en annen.

Endret av Bigote
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke noe galt med et par ekstra streaks i bodycounten før man eventuelt må avklare status.

Anonymkode: ddd59...6ce

Men da kan man skaffe seg en dame som holder på sånn også, ikke en lojal og snill dame som virkelig bryr seg. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Stort rødt flagg å ikke logge av Tinder om man dater en person over lengre tid. Dater en fyr nå på andre måneden, og vi logget begge ut av Tinder etter to uker. 

Anonymkode: ee10a...56e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette, lav empati for andre, men si noe på de du så skal du se. 

Anonymkode: 1ca0e...891

Mente du, forsøk å si noe til de om dette så skal du se? Har isåfall samme erfaring selv. Lav empati og nærmest ingen selvinnsikt, går litt hånd i hånd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...