AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 En i familien opplever å få to sms med engangskoder på 4 bokstaver med hilsen fra telenor norge. Noen som har opplevd dette før? Nummeret er fra telenor og ingen lenker osv i smsèn. Har ikke prøvd å logge seg inn noe sted før vedkommende fikk smsene. Anonymkode: 1ab51...71d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Kan skje hvis noen har prøvd å logge seg inn et sted og oppgitt feil nummer. Anonymkode: 64018...fdf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Ja, skjedde med meg for et par måneder siden. Bare å ignorere. Anonymkode: f34b3...f9e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan skje hvis noen har prøvd å logge seg inn et sted og oppgitt feil nummer. Anonymkode: 64018...fdf ok, tenkte det samme men det har skjedd to ganger, en på morgenen og en på ettermiddagen så litt merkelig. Samt at det er 4 bokstaver noe man ikke pleier og få. Anonymkode: 1ab51...71d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, skjedde med meg for et par måneder siden. Bare å ignorere. Anonymkode: f34b3...f9e Fikk du 4 bokstaver du også da? Anonymkode: 1ab51...71d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Det er to scenarioer jeg kommer på: 1. Noen skriver inn feil telefonnr på sin innlogging, og tilfeldigvis er det ditt familiemedlemmets nummer. 2. Noen prøver å logge inn på ditt familiemedlem sin konto. Da kan det være greit å tenke på å bytte passord man har tilknyttet Telenor. (For eksempel: Min side) Anonymkode: cee94...c1a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er to scenarioer jeg kommer på: 1. Noen skriver inn feil telefonnr på sin innlogging, og tilfeldigvis er det ditt familiemedlemmets nummer. 2. Noen prøver å logge inn på ditt familiemedlem sin konto. Da kan det være greit å tenke på å bytte passord man har tilknyttet Telenor. (For eksempel: Min side) Anonymkode: cee94...c1a Kan godt være at det er skrevet inn feil nummer men jeg tror jeg anbefaler vedkommende om å bytte passord tilfelle. Telenor pleier ikke ha bare 4 bokstavers kode så stusset litt på det men. Det har ikke skjedd igjen siden så regner med at alt går bra. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 1ab51...71d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 Ts her. Jeg meldte det inn til telenor og mest sansynlig har noen tastet inn feil mobilnummer. Det har ikke skjedd i ettertid så da er det mest sansynlig 🙂 Anonymkode: 1ab51...71d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå