Gå til innhold

Flytesenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes det var helt forferdelig. Kjøpte 3 timer på kampanje fordi det hørtes så bra ut på reklamen. Det var bare og ligge i en tank/ badekar med vann som ble kaldere og kaldere, og « duren» fra maskinen overdøvet den avslappende spamusikken. Etter ca 20 minutter var jeg så kaldt og rastløs at jeg ga opp. 

Anonymkode: 7b992...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes det var helt forferdelig. Kjøpte 3 timer på kampanje fordi det hørtes så bra ut på reklamen. Det var bare og ligge i en tank/ badekar med vann som ble kaldere og kaldere, og « duren» fra maskinen overdøvet den avslappende spamusikken. Etter ca 20 minutter var jeg så kaldt og rastløs at jeg ga opp. 

Uff da… jeg fikk gavekort til jul, men nå frister det lite å bruke det.

Anonymkode: bf0d4...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Håper ikke dette er slik det skal normalt sett er, hadde sett for meg romantisk parflyt i 60-90 min

Anonymkode: 7baf4...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke prøvd selv, men har vært med på å gi bort gavekort på parflyt. Mottakerne syntes det var deilig. Men jeg husker ikke om det var samme sted. 

Anonymkode: 0fb26...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor var dette henne ?

Anonymkode: 7baf4...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...