AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Del Skrevet 2. januar 2024 Ser det kommer opp reklame på FB ang flytesenter, noen som har vært på slikt? Er det verdt det ? https://www.flytesenter.no/ Anonymkode: 7baf4...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Del Skrevet 2. januar 2024 Synes det var helt forferdelig. Kjøpte 3 timer på kampanje fordi det hørtes så bra ut på reklamen. Det var bare og ligge i en tank/ badekar med vann som ble kaldere og kaldere, og « duren» fra maskinen overdøvet den avslappende spamusikken. Etter ca 20 minutter var jeg så kaldt og rastløs at jeg ga opp. Anonymkode: 7b992...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes det var helt forferdelig. Kjøpte 3 timer på kampanje fordi det hørtes så bra ut på reklamen. Det var bare og ligge i en tank/ badekar med vann som ble kaldere og kaldere, og « duren» fra maskinen overdøvet den avslappende spamusikken. Etter ca 20 minutter var jeg så kaldt og rastløs at jeg ga opp. Anonymkode: 7b992...fb7 Uff da… jeg fikk gavekort til jul, men nå frister det lite å bruke det. Anonymkode: bf0d4...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Synes det var helt forferdelig. Kjøpte 3 timer på kampanje fordi det hørtes så bra ut på reklamen. Det var bare og ligge i en tank/ badekar med vann som ble kaldere og kaldere, og « duren» fra maskinen overdøvet den avslappende spamusikken. Etter ca 20 minutter var jeg så kaldt og rastløs at jeg ga opp. Anonymkode: 7b992...fb7 Håper ikke dette er slik det skal normalt sett er, hadde sett for meg romantisk parflyt i 60-90 min Anonymkode: 7baf4...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Del Skrevet 2. januar 2024 Jeg har ikke prøvd selv, men har vært med på å gi bort gavekort på parflyt. Mottakerne syntes det var deilig. Men jeg husker ikke om det var samme sted. Anonymkode: 0fb26...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes det var helt forferdelig. Kjøpte 3 timer på kampanje fordi det hørtes så bra ut på reklamen. Det var bare og ligge i en tank/ badekar med vann som ble kaldere og kaldere, og « duren» fra maskinen overdøvet den avslappende spamusikken. Etter ca 20 minutter var jeg så kaldt og rastløs at jeg ga opp. Anonymkode: 7b992...fb7 Hvor var dette henne ? Anonymkode: 7baf4...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå