Gå til innhold

Endrer smaken vår seg med tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke på at den modnes når vi selv blir eldre - det er forståelig at vi med tiden liker folk i høyere alder enn vi gjorde da vi var yngre. Men mener generelt - om trekkene vi liker forandrer seg? 

Anonymkode: 74789...254

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tidligere brydde jeg meg ikke om utseende. Eksene mine har både vært modellvakre, og korte og tjukke. Nå er jeg passert 40 og klarer nå bare å bli tiltrukket av høye, pene, muskuløse menn. I tillegg må de ha en personlighet jeg liker. Jeg selv er midt på treet, så har satt meg selv i en vanskelig posisjon 😅

Anonymkode: 5fd95...31e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tidligere brydde jeg meg ikke om utseende. Eksene mine har både vært modellvakre, og korte og tjukke. Nå er jeg passert 40 og klarer nå bare å bli tiltrukket av høye, pene, muskuløse menn. I tillegg må de ha en personlighet jeg liker. Jeg selv er midt på treet, så har satt meg selv i en vanskelig posisjon 😅

Anonymkode: 5fd95...31e

Det der har jeg hørt har blitt skummelt vanlig. Datingkulturen idag har "skadet" mange 🤯

Jeg merker selv at smaken har endret seg en del. Dårlig eksempel kanskje, men pleide f.eks å synes Enrique Iglesias var fin. Idag er han ikke min stil i det hele tatt (da mener jeg også gamle bilder av han da han var på sitt fresheste).

Anonymkode: 2ae96...574

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg leste overskriften, trodde jeg du mente om smaken der nede endret seg med alderen 😂

Anonymkode: 55e72...cb5

Gjest Bella78
Skrevet

Dersom du mener utseendemessig, så har det jo endret seg på naturlig måte - nå liker jeg menn på min alder som jeg selvfølgelig hadde ment var gamlinger når jeg var ung. Ellers har jeg aldri hatt noen spesielle utseendepreferanser ( selv om jeg selvsagt ser at noen objektivt er kjekkere enn andre).  Personlighetsmessig liker jeg samme type, rolige trygge med lun humor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...